Zou dit te maken hebben met de problemen die Belgacom heeft? Ik zie hier zone 051 (west-vlaanderen) en hierboven destiny die problemen heeft in oost- en west-vlaanderen. Belgacom eveneens...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant-Bron
Ik kan bevestigen dat het internet tot 9u30 niet meer werkte.
Gezien Belgacom-klanten aangeven dat ze ook problemen hadden denk ik dus niet dat het de schuld van Dommel is.
Gelukkig niet maar mijn ouder wel, maar daar zal verandering in komen vrees ik. Ga ze wss overdragen naar Proximus start, enige probleem is de interne bekabeling met vdsl2 nu hebben ze adsl dus de modem is gewoon op een willekeurige tel stekker aangesloten...
Handtekening is aangepast , was het niet vroeger 2GB?
Internet: edpnet internet vdsl Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31 Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31 Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Weet je wat voor kabels ze hebben gebruikt voor hun interne bekabeling? Indien dit bvb VVT is, kan je de overige 2 kabels aan elkaar koppelen en daar dan VDSL2 op steken.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
VVT maar ze hebben 2 lijnen dus beide paren zijn gebruikt, als ik me goed herinner hadden ze BGC + internet (2j geleden) voor ze dommel hadden, dus het zal wel in orde zijn...
Internet: edpnet internet vdsl Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31 Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31 Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G