Hallo, bedankt allen voor de morele steun.... Idd... Je bent toch niet verplicht een digicorder van hen te nemen? Zij hebben natuurlijk graag dat je 1 huurt aan 8,35 €/maand. Na nog geen jaar beginnen zij dan winst te maken op de recorder, maar dit is nu off-topic.
1. geen 20 € online korting, daar hun systeem -bewust?- niet toelaat eigen aangekochte digicorders te kiezen
.. Ik kan online niet kiezen voor een eigen aangekochte digicorder. Rechts heb ik huur Digicorder verwijderd. Het is dus ofwel bestelling annuleren, ofwel een Digicorder/box kopen/huren?! Dan sturen ze mij door naar de gewone klantendienst, waar ik geen recht heb op de online korting? Terwijl ik dolgraag de bestelling online zou ingeven, en weet dat alle gegevens dan correct ingevuld zijn....
PumbaaH schreef:1) De helpdesk op zich kan je GEEN online korting toekennen. Lijkt me volkomen normaal aangezien je online dient te bestellen.
Zoals je hieronder kan zien, hoe moet ik mijn digicorder dan online registreren (via de klantendienst kan het wél)?
2. de 6 X 8,35 €, waar nergens een verwijzing staat dat dit op de huur van de digicorder doelt
De voorwaarden waar nergens verwezen wordt naar de verplichte huur van een digicorder, om recht te hebben op de 6 X 8,35 €

Ter vergelijking Belgacom met een vergelijkbaar Pakket:
http://www.belgacom.be/nl/id_t_pack_int ... l?tabnav=1
Enkel online
Voor nieuwe Internet-klanten:
€ 24 korting/maand gedurende 6 maanden (€ 19 + € 5 online korting) + gratis installatie (€ 129) = 144 € + 129 €
8. Decoder: Beschikbaar tijdens de volledige duur van het contract.
Als u ervoor kiest om de decoder te kopen, krijgt u een korting van € 8/maand op de prijs van uw Pack.=> er staat hier ook niet, dat je dan die 24 €/maand de eerste 6 maand niet krijgt als je eigen digicorder neemt...
3 maand abbo gratis (als je tv-bij hen hebt, decoder mag je zelf gekocht hebben)
http://www.tv-vlaanderen.be/supersnelin ... _carrousel
TN= 50,1 + 85 € + 20 €
Dat zijn uw woorden! Alles-in-1 doelt op tel.+int.+tlf. Ik neem toch 3 diensten af? Er staat niet 6 maand korting op 3 diensten EN de huur van een digicorder voor X aantal maanden!? Soit de stand is 5-1 momenteel

Dus blijkbaar is mijn denkkronkel toch niet zo strange....
Het voordeel van Telenet is dat je niet extra/decoder huur moet betalen. Stel dat ik al telenet whoppa heb, en ik koop 1 digibox i.p.v. te huren. Dan betaal ik toch ook geen 8,35 € meer (idem Belgacom). Dus ze hopen dat je een digicorder huurt, maar het is
GEEN verplichting!
Als je een KING of KONG bijneemt, krijg je 12 maand die 8,35 € korting. Waar ligt de link op de huurprijs van de digicorder? 't is niet omdat de prijs identiek is, dat dit hier op slaat. En tenminste mogen ze dit dan vermelden!!!
Aanbieding 12 maanden lang €8,35 korting op Whoppa geldig bij het nemen van een overeenkomst op Telenet Whoppa met 3 nieuwe diensten en KING of KONG als nieuwe dienst.
Tegen dat hun bureaucratische mallemolen (juristen) evt. het aanbod nakijken en dan de site updaten, en dit er gaan bijschrijven, ben ik wel 'geringeld'..Mij is het vooral om principes....Ze beloven U iets, waarbij je nadien -in hun visie- geen recht op hebt
Morgen eens Juridische Dienst Test-Aankoop bellen (lid). Als zij niets kunnen/willen doen, zeg ik mijn abbo asap op. Met dat geld dat ik uitspaar, kan ik die 50,1 € betalen.

(waarom betaal ik anders 20 €/maand)