Ik heb een dvd-recorder Pioneer DVR-LX60D, waarbij mijn EPG sinds enkele dagen niet meer geupdated wordt. Instellingen zijn in orde, heb ook al eens een reset gedaan en Guide Plus+ opnieuw ingesteld.
Ik heb Telenet kabeltelevisie, maar geen digitale televisie. Nu vraag ik me af of dit systeem ermee gestopt is in België.
Of zou dit aan Telenet kunnen liggen?
Guide Plus+ (EPG) niet meer ondersteund in België?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Wij hebben nog een videorecorder met GuidePlus. Ik heb nog niets gemerkt.
Je hebt toch toevallig niet aan de instellingen van de kanalen gewerkt ? Dat is delicaat voor Guide Plus.
Preselecties verzet enz ? Het kanaal van Guide Plus (wss RTL-TVI ) moet op zijn preselectie blijven.
Je hebt toch toevallig niet aan de instellingen van de kanalen gewerkt ? Dat is delicaat voor Guide Plus.
Preselecties verzet enz ? Het kanaal van Guide Plus (wss RTL-TVI ) moet op zijn preselectie blijven.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Bij mij , Berlare (Oost-Vlaanderen), is de programmagids gevuld tot dinsdag 20/5. Dus een vijftal dagen. Ik weet niet hoeveel het normaal is want we gebruiken dat weinig ver vooruit.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Zie vanavond dat hij plotseling terug tot en met 20/05 geupdated heeft. Wat nog niet helemaal correct is, normaal moet er voor 7 dagen programma's te zien zijn.
@Fonske45 Heeft hij bij jouw ook een update gedaan?
@Fonske45 Heeft hij bij jouw ook een update gedaan?