Antwoord is simpel ... ga je als overheid een bedrijf schaden waar je zelf 51% aandeelhouder van bent , en waarvan je de dividenden mee rekent in de begroting? Bellens zei daarover " als ik zie hoe Mobistar en Base verzwakt worden, zie ik me straks alleen staan in de strijd met Telenet. Eerlijk gezegd, indien men mij op een dag had gezegd dat de politiek elke vorm van concurrentie zou doden, dan had ik dat niet geloofd".
Kijk naar scarlet trio een leuk produkt... was er nooit geweest zonder snow. En waarom heeft bgc scarlet opgekocht als mensen toch beter blijven waar ze zijn...?
Heb ik (en niet ik alleen) al jaar en dag verkondigd: een paar man en een paardekop als support
Als het om technische kennis gaat heb ik in de loop der jaren al met zéér bekwame medewerkers gesproken van dommel.
Vraag is wat er allemaal onder support moet vallen. De bezoekers van dit forum zullen enkel bellen als er echt technische problemen zijn met de verbinding. Helaas zijn wij niet representatief voor alle internet gebruikers en zijn er een hoop mensen die support bellen zonder dat het een probleem van de ISP is.
Anderzijds gebeuren aansluitingen in opdracht van dommel door belgacom/onderaannemers en blijft de lijn eigendom van belgacom. Mijn inziens moet dus alle support voor de apparatuur waar de isp niet verantwoordelijk voor is gebeuren door belgacom zelf als infrastructuurbeheerder. En aangezien dat belgacom zelf contact maakt met de klanten om een afspraak te regelen lijkt het mij dus ook de taak van belgacom om hiervoor support te leveren als de afspraak niet doorgaat enz...
De taakverdeling moet transparanter. Wanneer een ISP belgacom inschakelt om bijv een kabelbreuk vind ik dat de klant vanaf dan het recht heeft om informatie op te vragen over zijn situatie/dossier bij de infrastructuurbeheerder belgacom. je belt ook niet naar je elektriciteitsleverancier voor een nieuwe aansluiting ..maar je gaat naar eandis/infrax en kiest tevens een leverancier.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder