Kun je geen andere style nemen voor het forum.????
Misschien <a href="http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=99895" target="s">SkyLineGrey</a> of .... van http://www.phpbb.com/styles/
Forum Style
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
We hebben daar in het begin mee geëxperimenteerd, maar het is niet door gegaan (de reden ben ik kwijt).
Anyway, meon heeft ons enkele maanden terug al een voorproefje gegeven van de nieuwe look en die was om van te snoepen (hij vroeg om hem niet openbaar te maken, dus kunnen we dat spijtig genoeg voor jullie ook niet doen )
Ondertussen ligt het werken daarrond even stil (examens enzo hé), maar het is in ieder geval al iets om naar uit te kijken (samen met helemaal vernieuwde speedtest).
Misschien één tip voor de raadselliefhebbers onder ons naar de lokatie van de nieuwe look (als je het vind niet hier zetten + weet dat er nog veel werk en te verbeteren is).
Tip:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste site van het land.
Anyway, meon heeft ons enkele maanden terug al een voorproefje gegeven van de nieuwe look en die was om van te snoepen (hij vroeg om hem niet openbaar te maken, dus kunnen we dat spijtig genoeg voor jullie ook niet doen )
Ondertussen ligt het werken daarrond even stil (examens enzo hé), maar het is in ieder geval al iets om naar uit te kijken (samen met helemaal vernieuwde speedtest).
Misschien één tip voor de raadselliefhebbers onder ons naar de lokatie van de nieuwe look (als je het vind niet hier zetten + weet dat er nog veel werk en te verbeteren is).
Tip:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste site van het land.
NuKeM
NuKeM schreef:Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste site van het land.
Ja,...ik was ook al uitermate benieuwd om de nieuwe look van "de mooiste site" van het spiegeltje van het land te zien, dan maar geduld oefenen en dat de examens maar vlug voorbij zijn.
Nu maar gokken en zoeken
Grtz,
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Niet enkel een nieuwe layout, maar vooral een betere indeling van de site met duidelijke categorieën en afsplitsing van het nieuws van het forum.
Momenteel zit namelijk ongeveer alles in het forum verwerkt en dat moet in de nieuwe versie vermeden worden.
De early-alpha die momenteel online staat moet je niet als referentie nemen, daar zullen nog wel dingen aan veranderen, maar geeft wel al een beeld van hoe we (ik althans ) de nieuwe site zie.
Overigens is het niet zo zeer een probleem om de site in andere styles te zetten, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat bepaalde functionaliteit van het forum (zoals de uploadfunctie bvb) verloren gaan.
Ik kan me voorstellen dat je deze layout beu bent.
Ik zal zien of het mogelijk is om andere styles te installeren.
Normaal gezien is dat niet echt een probleem, er gaat namelijk geen functionaliteit 'kapot' van subSilver.
Momenteel zit namelijk ongeveer alles in het forum verwerkt en dat moet in de nieuwe versie vermeden worden.
De early-alpha die momenteel online staat moet je niet als referentie nemen, daar zullen nog wel dingen aan veranderen, maar geeft wel al een beeld van hoe we (ik althans ) de nieuwe site zie.
Overigens is het niet zo zeer een probleem om de site in andere styles te zetten, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat bepaalde functionaliteit van het forum (zoals de uploadfunctie bvb) verloren gaan.
Ik kan me voorstellen dat je deze layout beu bent.
Normaal gezien is dat niet echt een probleem, er gaat namelijk geen functionaliteit 'kapot' van subSilver.
meon schreef:Ik kan me voorstellen dat je deze layout beu bent.
Nee meon, wij zijn de lay-out zeker niet beu, maar we zijn er van overtuigd dat wat jij en de hele Crew aanpakt er zeker beter zal uitzien, anders zouden jullie die inspanningen niet doen.
Nu je toch al een tipje van de sluier opgelicht hebt,...Sub Silver dan Voorzien van de eigen specialiteiten van Userbase.
Grtz,
- meon
- Administrator
- Contacteer:
subSilver, zo heet de standaard stijl waarin phpBB (en dus ook userbase) in gehuld is. Met andere woorden; wat je momenteel ziet is een lichtjes aangepaste versie van subSilver.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik heb een aantal nieuwe styles toegevoegd.
Jullie kunnen deze nu kiezen in <a href="/forum/profile.php?mode=editprofile">jullie profiel</a>.
Het forum wordt niet volledig ondersteund in die versies en ook kan het zijn dat je niet meer op de portal-page meer terecht komt. File attachments kunnen dan ook niet meer. Je kiest er zelf voor welke style je wilt zien, maar subSilver (het standaard thema) is het enige waarvoor we aanpassingen zullen doen.
Jullie kunnen deze nu kiezen in <a href="/forum/profile.php?mode=editprofile">jullie profiel</a>.
Het forum wordt niet volledig ondersteund in die versies en ook kan het zijn dat je niet meer op de portal-page meer terecht komt. File attachments kunnen dan ook niet meer. Je kiest er zelf voor welke style je wilt zien, maar subSilver (het standaard thema) is het enige waarvoor we aanpassingen zullen doen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
@Meon : ziet er al mooi uit... maarreh, die ene link voor de CST Studiedagen 2004, dat weet ik toch zo niet hoor
Enneh, we zitten ondertussen al lang over de 2.000 afgewerkte WU's
(voor al diegenen die willen reageren : ik weet ook wel dat het door de kopie van de db. is die waarschijnlijk al een paar maand oud is... )
Enneh, we zitten ondertussen al lang over de 2.000 afgewerkte WU's
(voor al diegenen die willen reageren : ik weet ook wel dat het door de kopie van de db. is die waarschijnlijk al een paar maand oud is... )
If you can't beat them, confuse them.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
CueBoy schreef:maarreh, die ene link voor de CST Studiedagen 2004, dat weet ik toch zo niet hoor
Die banner was een grapje van meon om enkele van ons te plagen, omdat we absoluut anti banner zijn
En inderdaad Snakehit, int engels wordt de hint nog duidelijker
NuKeM
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Snakehit schreef:heeft userbase FTP?
wat wil je daarmee zeggen?
natuurlijk hebben we ftp, maar ik ben niet zeker wat je bedoelt
anonymous ftp? Indien ja, dat niet nee.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
euh? hoezo?
van php.net zijn er bvb kweet niet hoeveel mirrors (be2.php.net, be.php.net, ...) en ook andere populaire sites worden vaak lokaal gemirrored.
Lol, het antwoord op het raadsel ligt ondertussen wel érg vingerdik op
van php.net zijn er bvb kweet niet hoeveel mirrors (be2.php.net, be.php.net, ...) en ook andere populaire sites worden vaak lokaal gemirrored.
Lol, het antwoord op het raadsel ligt ondertussen wel érg vingerdik op
Meon schreef:Het forum wordt niet volledig ondersteund in die versies en ook kan het zijn dat je niet meer op de portal-page meer terecht komt. File attachments kunnen dan ook niet meer. Je kiest er zelf voor welke style je wilt zien, maar subSilver (het standaard thema) is het enige waarvoor we aanpassingen zullen doen.
Ciao
Stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets