Belgacom stopt samenwerking met Deezer

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer
Provider

Belgacom gaat Deezer niet langer opnemen in zijn internetaanbod. Het contract met de Franse streamingdienst wordt niet verlengd...

http://datanews.knack.be/ict/nieuws/bel ... 786781.htm

"Update 18 uur:
Voor wie de dienst momenteel gratis krijgt via een promotie van Belgacom, verandert er voorlopig niets zo lang de promotieperiode loopt.
Wie de dienst als betalende optie had wordt uiterlijk op 1 januari per brief geïnformeerd door Belgacom maar kan dezelfde dienst wel bij Deezer afnemen. De werkelijke stopzetting zal dus iets later vallen dan 6 januari"

Dit betekent dat de betalende deezer klanten via belgacom niet meer via Belgacomfactuur kunnen betalen dacht ik hé ? :-(
Kunnen deezer playlists geimporteerd worden i n andere aanbieders ( spotify, google play music all acces ) ?

Bron: datanews.knack.be
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:
Provider

Ja lap, juist als ik er aan dacht om mijn abonnementen te wijzigen naar een pack waar het bij in zat :)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer
Provider

Na de iTunes credits nu Deezer ook al weg, wat komt er in de plaats? Niks waarschijnlijk? Of je moet al kiezen voor een Tablet of extra zenders om een packvoordeel te behouden.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Ik heb een tijdje gebruik gemaakt van Deezer (ik had een gratis jaar abo gewonnen), maar ik vond het zo lomp en traag werken dat ik gewoon terug ben overgeschakeld naar Spotify.
kaise1 schreef: Kunnen deezer playlists geimporteerd worden i n andere aanbieders ( spotify, google play music all acces ) ?
http://usespotify.com/ (wel nooit getest).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ja, vroeger wel, maar nu is het mobile app en zowel de webversie ui en de werking fantastisch

Sent from my V360 using Tapatalk
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Zijn de x gratis foto's ook al niet weg?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer
Provider

Is nu nog mogelijk via premium punten die je kan omruilen voor onder ander foto's enz....
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer
Provider

Maar pas na een jaar ofzo heb je genoeg punten.
Nu ja, ik heb geen internetabonnement om foto's te kunnen printen :)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer
Provider

kaise1 schreef:Dit betekent dat de betalende deezer klanten via belgacom niet meer via Belgacomfactuur kunnen betalen dacht ik hé ? :-(
Kunnen deezer playlists geimporteerd worden i n andere aanbieders ( spotify, google play music all acces ) ?

Bron: datanews.knack.be
Je kan alleszins je playlists behouden als je een abonnement bij Deezer zelf neemt. Wel heb ik ooit lists van spotify naar deezer gedaan, dus ik neem aan dat dat dan omgekeerd ook kan...

Zelf ook niet echt content geweest van Deezer. Heb het jaar lang gratis geprobeerd, maar 't is niet mijn ding. 't Is een mooie extra, maar ik zou er niet voor betalen.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

Ik heb het persoonlijk altijd zéér spijtige gevonden dat de onderhandelingen tussen Belgacom en Spotify op de "laatste minuut" afgesprongen zijn.
Belgacom had op hun "2de Belgacom Community Event" (October 2011) "iets met muziek" aangekondigd .... maar het verwachte feest met Spotify ging niet door. Dan zijn ze met Deezer in zee gegaan (November 2011).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Jamaar, weet niet of jullie al de nieuwe layout kent, op maat gemaakt van je muziek keuze, favoriete artiesten met de hear this, ontdekken functie...
Alles werkt vlot en heel overzichtelijk..een genot
( “Een gepersonaliseerd aanbod met individuele muziekaanbevelingen en achterliggende algoritmen, zodat de gebruiker echt alleen maar muziek aangereikt krijgt die hij apprecieert")
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/dee ... 658358.htm

Vanochtend me terug es ingelogd bij spotify en de vergelijking met deezer was al vlug gemaakt (zowel mobile als de webclient)
Zal verder betalen worden voor deezer met mijn prepaid kredietkaart van mobile vikings dan ;-)

@Maglor dat exporteer url tool werkt helaas niet (meer)...
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: bollewolle
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer
Provider

kaise1 schreef:Vanochtend me terug es ingelogd bij spotify en de vergelijking met deezer was al vlug gemaakt (zowel mobile als de webclient)
Zal verder betalen worden voor deezer met mijn prepaid kredietkaart van mobile vikings dan ;-)
Voor zover ik kan zien is de functionaliteit zowat knal dezelfde tussen de 2, of mis ik iets?
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Provider

uit eerste hand...favoriete artiesten,aparte albums weergave;..de hear this functie geeft je bv nieuwe releases van je favoriete artiesten, afspeelijsten van andere gebruikers met dezelfde smaak, soortgelijke artiesten en album weergave van wat je onlangs naar geluistert hebt bv
Aangezien je geluisterd hebt naar Van Morrison. Probeer misschien eens dit:
Modern Times
door Bob Dylan/Soortgelijke artiesten
Van Morrison, Leonard Cohen, Lou Reed
en dit alles heel veel overzichtelijk en mooi gepresenteerd...
Charts,heel wat apps beschikbaar...
Mooie rasterweergave van je playlists,albums, artiesten...
ontdekken functie geeft meer mogelijkheden dan spotifys pupulair in jouw regio...
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: bollewolle
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer
Provider

Het kan aan mij liggen maar alles wat je daar opnoemt zit er in Spotify ook al erg lang in, ik zie niet echt verschillen. Hun Browse lijkt mij overeen te komen met de Hear This van Deezer, idem voor Discover en Explore. Ik vind dat de weergave ervan in beide zelfs enorm op elkaar lijken.

Nu, als je al lang Deezer gebruikt zal je uiteraard betere resultaten daar gaan krijgen dan bij Spotify en zou ik uiteraard bij Deezer blijven, bij mij is het net eerder andersom. Daarbij merkt ik wel dat er bij Spotify een pak meer apps aanwezig zijn. Zelf gebruikt ik de Last.fm app erg vaak omdat die ook erg goed dingen aanraad op mijn smaak en dat op basis van mijn last.fm account dat ik al jaren langer heb en actief naartoe scrobble dan mijn Spotify account bestaat.

Maar zoals ze dan zeggen: "Des Goûts et des Couleurs ... " :-D
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer
Provider

Als ik moet kiezen, zou ik ook voor spotify gaan. Voor de mensen die het wel gebruikte, is dit natuurlijk weer ambetant. Komt er iets in de plaats?
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Spijtig, de 4000 bgcompunten voor 1 jaar deezer premium was een heel goeie deal. Mss wel de beste value (euro-waarde per punt) van de bgcom club.
pdrke
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer
Provider

Inderdaad jammer, ik heb deezer nog in mijn generation mtv abbonement.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15
CCfan
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

Spijtig, en wat mij betreft voldoende reden om van een maxi naar een comfort pack te gaan, de andere voordelen spreken niet echt direct aan. Raar ook dat ze het voorlopig nog aanbieden, dat zijn toch een aantal klanten meer die je moet teleurstellen over een paar weken.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”