Beste userbasers,
Nog iemand die problemen heeft met de Yelo TV app (android) sinds de update?
Werkt langs geen kanten meer.
Zegt steeds dat ik een rooted toestel heb (wat zo is). Dan toestel maar eens geunroot, app geinstalld, getest op een ander toestel (dat niet root is en nooit root geweest is), en hij blijft hardnekkig zeggen dat het een rooted toestel is.
De play store staat vol met negatieve comments sinds de laatste update/veel mensen met bovenstaande probleem.
Wordt Telenet dan eens niet wakker?
Wat een brol app in feite (TV Overal is nietveel beter, maar toch).
Iemand die een oplossing weet, of ben ik afhankelijk van de grillen van TN?
Nieuwe update Yelo TV app
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Op Twitter regent het ook klachten wat betreft Yelo TV app, dus je bent inderdaad niet de enige.
Het is te hopen dat ze deze klachten ter harte nemen en een consumentvriendelijke oplossing voorzien (waarom zit die check daar in de eerste plaats?)
Het is te hopen dat ze deze klachten ter harte nemen en een consumentvriendelijke oplossing voorzien (waarom zit die check daar in de eerste plaats?)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Die check is er gekomen na een aantal klachten van TV-zenders. Op toestellen die geroot/gejailbreakt zijn kan je de streams onderscheppen en elders opnemen. Dat is natuurlijk niet naar de zin van de zenders. Ik dacht dat die check er al een tijdje was? TV Overal heeft die trouwens ook dacht ik.
-
- Premium Member
De check is er al een tijdje, en dat heeft altijd goed gewerkt (de check was altijd juist in zijn oordeel; of je nu akkoord bent met het beleid is iets anders, maar technisch was het goed geïmplementeerd).
Sinds de laatste update hebben ze die check blijkbaar 'gevoeliger' ofzoiets gemaakt en nu geeft die in héél veel gevallen een false positive (alsook bij mij). Geen rooted toestel, maar toch melding van een rooted toestel.
Echt brol die Yelo TV app.
Kon ook al een heel tijdje geen programmering vanop afstand uitvoeren met Yelo TV, dàt is dan weer wel terug beginnen werken bij de laatste update (en ja mijn box is interactief).
Heel die Yelo is eigenlijk toch wel bro (niet kijken vanop een andere verbinding dan Telenet, nu dit, soms laadt de applicatie gewoon niet). Dat ze dit willen aanprijzen als een verkoopsargument is schandalig.
Sinds de laatste update hebben ze die check blijkbaar 'gevoeliger' ofzoiets gemaakt en nu geeft die in héél veel gevallen een false positive (alsook bij mij). Geen rooted toestel, maar toch melding van een rooted toestel.
Echt brol die Yelo TV app.
Kon ook al een heel tijdje geen programmering vanop afstand uitvoeren met Yelo TV, dàt is dan weer wel terug beginnen werken bij de laatste update (en ja mijn box is interactief).
Heel die Yelo is eigenlijk toch wel bro (niet kijken vanop een andere verbinding dan Telenet, nu dit, soms laadt de applicatie gewoon niet). Dat ze dit willen aanprijzen als een verkoopsargument is schandalig.
Root of niet, ik blijf het onzin vinden... De energie die daarin geinvesteerd wordt, zou beter geïnvesteerd worden in een deftige app. Het is toch véél simpeler om die streams via een laptop/pc (die default 'root' is) te gaan capturen dan op een mobile device? Komaan zeg...
-
- Premium Member
Inderdaad, dat laatste maakte ik me ook als kanttekening.
Anderzijds; het feit dat de check er nu ook is bij BGC moet toch wel zijn dat dit in de onderhandelingen ergens 'leeft', maar waar de logica dan zit van de content aanbieders: dat vraag ik me toch ook af!
Anderzijds; het feit dat de check er nu ook is bij BGC moet toch wel zijn dat dit in de onderhandelingen ergens 'leeft', maar waar de logica dan zit van de content aanbieders: dat vraag ik me toch ook af!