Al een tijdje merkte ik dat de Twitter integratie bij missed-calls niet meer werkte. Eindelijk tijd gevonden om eens in mijn klantentool te snuisteren en te bemerken dat alles nog steeds up was.
Een twit gestuurd naar Weepeetelecom en vrijwel onmiddellijk antwoord gekregen ( Wat een service) met de bemerking dat de twitter api gewijzigd was, en men nog geen tijd gevonden had om dit opnieuw in te programmeren.
Nog even geduld dus voor we opnieuw integratie krijgen!
WeePee en Twitter integratie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik vind dit totaal geen serice. Da's bijna een jaar geleden dat Twitter aankondigde te stoppen met de v1 API en een nieuwe beschikbaar maakte.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
De kans is bovendien groot dat in hun scripts enkel de endpoint naar de webservice moet aangepast worden van /1/ naar /1.1/, want *zo* veel is die niet gewijzigd voor wat hier gedaan wordt...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Klopt, die service werkt niet meer.
Het is iets wat wel terug komt, maar staat niet hoog op de prioriteitenlijstjes. Weepee groeit zo snel dat er weinig tijd overschiet.
Het is iets wat wel terug komt, maar staat niet hoog op de prioriteitenlijstjes. Weepee groeit zo snel dat er weinig tijd overschiet.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Da klopt heb da al een aantal maanden geleden aangekaart maarja blijkbaar zoals werd geschreven is dit niet belangrijk
Als iets voor lange tijd buiten dienst gaat zou men beter dit dan ook verwijderen uit het menu
Als iets voor lange tijd buiten dienst gaat zou men beter dit dan ook verwijderen uit het menu