Abonnement switch

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

Hallo,

Ik had een contract van 2 jaar voor internet intens + tablet.
Nu is dit abonnement verlopen en wil ik graag overgaan naar internet overal maxi.

Ik ben ingeschreven in de e-sevices en ben zo de overzet beginnen doen tot ik bij de persoonlijke gegevens kom.
Daar vragen ze mij een Ondernemingsnummer.
Ik heb geen bedrijf en de andere info bij bedrijfsgegevens zijn dan ook niet ingevuld maar ik kan dus niet verdergaan zonder een Ondernemingsnummer in te tikken.

Hoe los ik dit op want de promo verloopt binnen 2 dagen voor 1 maand gratis internet.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik had exact hetzelfde voor en nooit kunnen oplossen. Gebruik ofwel de optie dat ze je moeten terugbellen ofwel zelf bellen en zeggen dat het niet lukt normaal gaan ze het dan telefonisch doen en je wel de internetvoordelen toekennen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

ok tx,

ik was op zoek naar het telefoonnummer en kwam zo een chatsessie mogelijkheid tegen.
Daar hebben ze me geholpen en die persoon heeft alles doorgegeven aan de nodige personen die dit zouden in orde kunnen brengen voor mij.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”