Soms heb ik het voor, volledig bereik op mijn gsm,
maar mijn correspondenten kunnen me niet bereiken.
op de site van MV komt dan een inkomend gesprek, met exact 15 seconden duurtijd.
zelf krijg ik geen melding dat er een oproep of oproeppoging geweest is.
nog iemand dit dit soms voorheeft?
MV en onbereikbaar zijn
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Jep, hier ook... vooral tijdens de drukke uren durft dit probleem de kop op te steken.
Misschien zit het gratis bellen hier voor iets tussen?
Toen ik enkele dagen geleden onmiddelijk overschakelde naar Voip was m'n echtgenote wel bereikbaar.
Zal dus wel een MV/Base probleem zijn niet?
Misschien zit het gratis bellen hier voor iets tussen?
Toen ik enkele dagen geleden onmiddelijk overschakelde naar Voip was m'n echtgenote wel bereikbaar.
Zal dus wel een MV/Base probleem zijn niet?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik heb het zelf nog niet voorgehad. Het hangt misschien gewoon van de mast op een bepaalde plaats af?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Mogelijk heeft dit ongeveer hetzelfde reden:
Onze zoon heeft MV voor data op zijn tablet. Omdat hij dit maar sommige periodes nodig heeft laden we op als er een weer zo'n periode aan komt. Deze week dus de reeds vervallen data prepaid vernieuwd en het duurde bijna een uur eer hij data ontvangst had. Hij was wel op het netwerk aangelogd. De vorige keer duurde het na het herladen ook een tijd eer data werkte.
3G op de trein (Nossegem >> Brussel >> Dendermonde werkte ook niet in tegenstelling tot op de lijn Dendermonde >> Oostende die hij vroeger nam.
BTW: als dit hier niet thuishoort kunnen de mods deze posting dan verplaatsten? Ik wil de thread zeker niet kapen.
Onze zoon heeft MV voor data op zijn tablet. Omdat hij dit maar sommige periodes nodig heeft laden we op als er een weer zo'n periode aan komt. Deze week dus de reeds vervallen data prepaid vernieuwd en het duurde bijna een uur eer hij data ontvangst had. Hij was wel op het netwerk aangelogd. De vorige keer duurde het na het herladen ook een tijd eer data werkte.
3G op de trein (Nossegem >> Brussel >> Dendermonde werkte ook niet in tegenstelling tot op de lijn Dendermonde >> Oostende die hij vroeger nam.
BTW: als dit hier niet thuishoort kunnen de mods deze posting dan verplaatsten? Ik wil de thread zeker niet kapen.

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Bij mij is het dat ze mij kunnen bellen, maar wanneer ik opneem dat niemand iets hoort..
Heb hun support er wekenlang over gecontacteerd, maar ze kunnen het probleem niet fixen blijkbaar.
Vorige week dan maar Proximus besteld. Ironisch genoeg heb ik het probleem niet meer voorgehad sinds ik mijn bestelling bij Proximus heb geplaatst. Ik dacht dat het misschien aan hun 3G+ kon liggen. Ze raadden mij ook aan om gewoon 2G te gebruiken, maar dit is natuurlijk ook geen oplossing..
Heb hun support er wekenlang over gecontacteerd, maar ze kunnen het probleem niet fixen blijkbaar.
Vorige week dan maar Proximus besteld. Ironisch genoeg heb ik het probleem niet meer voorgehad sinds ik mijn bestelling bij Proximus heb geplaatst. Ik dacht dat het misschien aan hun 3G+ kon liggen. Ze raadden mij ook aan om gewoon 2G te gebruiken, maar dit is natuurlijk ook geen oplossing..
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik heb het in januari nog eens voorgehad (althans, GEMERKT dat ik het voorhad), maar toen dacht ik "mwoah, kan de gsm zijn".
maar dit is een ander toestel en nu had ik dus weer prijs.
aan de mast zal het niet zo zeer liggen, want het was gewoon hier thuis (euh... in januari ook wel hier thuis trouwens),
maar het is misschien iets dat vaker voorkomt maar dat ik zelden merk.
in ieder geval heb ik MV een mailtje gestuurd om te kijken wat ze zeggen
maar dit is een ander toestel en nu had ik dus weer prijs.
aan de mast zal het niet zo zeer liggen, want het was gewoon hier thuis (euh... in januari ook wel hier thuis trouwens),
maar het is misschien iets dat vaker voorkomt maar dat ik zelden merk.
in ieder geval heb ik MV een mailtje gestuurd om te kijken wat ze zeggen
