Ligt het aan mijn toestel of aan de operator (Telenet) ik weet het niet, als ik de berichten lees ben ik geneigd te geloven dat het door de operator komt, maar mijn s3 gaat echt wel traag. Een test met speedtest zowel op E 3g H H+ leveren voor de download cijfers op van 0,02 tot max 0,8 Mbps. heropgestarten helpt niets. Toestel is dus onbruikbaar indien er geen wifi voorhanden is, of je moet enorm veel geduld hebben alvorens er iets binnenkomt.
[ Post made via mobile device ]
Trage internet met galaxy s3
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
Heb je dit probleem op verschillende locaties of enkel bij je thuis/werk ?
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ken je niemand met een Base of Proximuskaartje dat je eens kan testen in je toestel?
Telenet = Mobistar netwerk
Telenet = Mobistar netwerk
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Heb hier (kessel-lo, Leuven) juist eens getest met een mobistar H+ verbinding. Ping 282 ms , Download 86 kbit/s, Upload 163 kbit/s
Echt belachelijk traag (Galaxy Note 2), nog trager als gewoonlijk.
Zeker nu dat mobistar met onnozele datavolumes zit te smijten verwacht ik niet direct verbetering, hun netwerk kan dat niet aan.
Echt belachelijk traag (Galaxy Note 2), nog trager als gewoonlijk.
Zeker nu dat mobistar met onnozele datavolumes zit te smijten verwacht ik niet direct verbetering, hun netwerk kan dat niet aan.
Laatst gewijzigd door billeman 10 mei 2013, 11:43, in totaal 1 gewijzigd.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Ik heb hetzelfde met BASE, maar heb ook al gemerkt dat het heel locatie gebonden is. Het is in mijn geval niet omdat ik op H+ met volledig bereik verbonden ben, dat dit zich ook vertaalt in goede snelheden. Volgens mij hangt het af van verschillende factoren zoals:
- de uplink van de antenne waarop je verbonden bent.
- de bezetting van die antenne door het aantal gebruikers.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
op sommige plaatsen gaat het sneller, waar ik woon (tienen centrum) heb ik H+ maar toch nog nooit boven de 0,9 Mbps uitgekomen, terwijl als ik in Maaseik ben dan gaat het veel beterJurgen7002 schreef:Heb je dit probleem op verschillende locaties of enkel bij je thuis/werk ?
vorige week was ik in ancienne belgique, ook daar H(+) maar tergend traag.
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
Dat strookt met mijn ervaring met het Mobistar netwerk. Heb goed jaar geleden een testkaartje aangeschaft bij Colruyt Mobile. Herinner me dat ik ook dergelijk trage snelheden constateerde op 3G en dat met een Mobistar antenne op het dak van mijn appartementsgebouw! Hopelijk doen ze er snel iets aan bij Mobistar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Onder een GSM-antenne heb je geen ontvangst (van die antenne). In een appartementsgebouw met een antennes heb je vaak mindere ontvangst omdat je enkel signalen van verdere masten ontvangt.Jurgen7002 schreef:... dat met een Mobistar antenne op het dak van mijn appartementsgebouw!
Desalniettemin, heb ik ook enkel mindere ervaringen met het Mobistar (3G-)netwerk. Qua spraak en sms geen klachten.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik kan in elk geval (eveneens op een Galaxy S3) niet klagen over de snelheden over 3G:fryelectro schreef:Ik heb hetzelfde met BASE, maar heb ook al gemerkt dat het heel locatie gebonden is. Het is in mijn geval niet omdat ik op H+ met volledig bereik verbonden ben, dat dit zich ook vertaalt in goede snelheden. Volgens mij hangt het af van verschillende factoren zoals:
Ik heb meestal betere resultaten in de grotere steden terwijl je zou verwachten dat daar meer gebruikers zijn denk ik dat de providers daar gewoon meer capaciteit voorzien.
- de uplink van de antenne waarop je verbonden bent.
- de bezetting van die antenne door het aantal gebruikers.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Sinds vanmorgen bij mobile vikings, ziet er een stuk beter uit
Heb de laatste dagen zeer regelmatig nog mobistar data getest, bijna altijd erbarmenlijk traag.
Wat vooral opvalt bij mobistar is het wild fluctueren van de snelheid (op die graph die je ziet bij de speedtest), soms komt er gedurende seconden niks binnen. Ook valt op dat de upload altijd zéér laag is, wat volgens mij ook de download als resultaat omlaag trekt.
Heb de laatste dagen zeer regelmatig nog mobistar data getest, bijna altijd erbarmenlijk traag.
Wat vooral opvalt bij mobistar is het wild fluctueren van de snelheid (op die graph die je ziet bij de speedtest), soms komt er gedurende seconden niks binnen. Ook valt op dat de upload altijd zéér laag is, wat volgens mij ook de download als resultaat omlaag trekt.