cityline in antwerpen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
abdel
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2012, 23:28

Zijn er mensen die cityline in Antwerpen 2060 hebben? Zo ja, valt het niet regelmatig weg?
Ik zit nu bij Base, raden jullie me het aan om over te stappen?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Wat verwacht je van een Internetverbinding?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

welke snelheden haal je nu?
welke snelheden wil je?
wat betaal je nu en wat wil je (max) betalen?
zoals goztow al zegt, om je advies te kunnen geven, moeten we eerst weten wat je nu hebt.

zowel base als dommel vertrekken vanuit de centrale, dus qua snelheid zal je bij ze allebei dezelfde maximum kunnen verwachten.
het hangt dus voornamelijk af van: wat krijg je voor welke prijs.
en dommel, als het nog steeds is zoals je op het internet kan lezen, is goed zolang het werkt - maar hou je hart vast bij problemen.
abdel
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2012, 23:28

Goztow schreef:Wat verwacht je van een Internetverbinding?
dat het natuurlijk behoorlijk werkt en niet één dag werken en zes dagen niet.
Splitter schreef:welke snelheden haal je nu?
welke snelheden wil je?
wat betaal je nu en wat wil je (max) betalen?
zoals goztow al zegt, om je advies te kunnen geven, moeten we eerst weten wat je nu hebt.

zowel base als dommel vertrekken vanuit de centrale, dus qua snelheid zal je bij ze allebei dezelfde maximum kunnen verwachten.
het hangt dus voornamelijk af van: wat krijg je voor welke prijs.
en dommel, als het nog steeds is zoals je op het internet kan lezen, is goed zolang het werkt - maar hou je hart vast bij problemen.
Nu haal ik een snelheid van 107kb (!) per seconde.
Snelheden die ik nodig heb moeten toch wel wat beter. maar het moet natuurlijk geen 10mb/s worden.
Nu betalen we 30 à 40 euro/maand.
Zijn er dan veel problemen bij dommel?
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Bij Dommel is het zo dat ALS het werkt en je lijnwaarden zijn goed, je een goeie internetverbinding hebt voor weinig geld (bvb CityLine betaald op jaarbasis is qua prijs niet te verslaan). Meestal blijft het dan ook wel in orde (dat is toch mijn ervaring), tenzij er natuurlijk ergens een kabel wordt kapotgetrokken bij graafwerken zoals onlangs.

Maar als het niet goed werkt of je om een of andere reden een probleem hebt... dan is het soms letterlijk :bang: (hoewel dat ook niks oplost).
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Al een paar jaar aangesloten op cityline.
Goeie snelheid en quasi nooit problemen, mijn laatste ticket is van 2011 ...
Ook nog geen uitval gehad.

En elke maand plat op de grond liggen bijkomen van het lachen als de telefoongesprekken factuur komt :angel:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

volg al een paar jaar de markt niet meer, nu bij edpnet....

maar die cityline groeit maar niet qua dekking zie ik nu....herinner mij 2-3 jaar terug de hype....maar tussen gent en oostende (vb Brugge) niets bv! :-(

en nog via ADSL2+ (dus 25 Mbit theoretisch en 12 Mbit max krijgen)....nu 46 Mbit reël bij edpnet.....

voor de rest goed aanbod met telefonie...maar het moet werken, support moet er zijn (waar er toch veel problemen waren), en 1st en vooral dekking :-D

speedconnect zou mij vb. 10 €/maand meer kosten (na hun promoperiode) dan wat ik bij edpnet betaal & support is toch niet echt vergelijkbaar...of is de situatie omgekeerd na 3 jaar :-D
abdel
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2012, 23:28

en als ik nu zo'n pakket zou bestellen wanneer moet ik base dan mijn opzeggingsbrief verzenden?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”