efficientie website + klantendienst

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Zijn er nog mensen die 'problemen'(*) hebben met:

- De website van belgacom?
Ik zie al maanden hypnotiserende draaiende cirkeltjes op de "mijn e-services" pagina. Niet altijd op dezelfde plaats, maar wel altijd bij de opties waar ik mobile internet wil afzetten. Heel vaak eindigt dat na een paar minuten in een "technisch probleem" waarbij ik het opgeef.

- De klantendienst?
Het heeft meer dan 90 minuten(**) telefoontijd gekost om product 'A' naar product 'B' te laten omzetten. Na de eerste(***) poging zou het 4 dagen duren + een nieuwe sim kaart. Echter er gebeurt in praktijk niets (+/-20 dagen). Na de 2de poging is een nieuwe sim kaart niet nodig en kan het al vanaf morgen. Ik spreek hier niet over het wachtmuziekje, maar als de vriendelijke(****) meneer/dame aan de andere kant van de lijn meer dan 20 minuten nodig heeft om 'iets' aan te passen dat willekeurig 'niets' tot gevolg heeft, moet er toch iets zijn dat niet efficient loopt(*****).

* ik geef toe dat er grotere problemen bestaan
** kan ik de verloren tijd als onkosten inbrengen bij belgacom?
*** eigenlijk de 2de gezien 'de wachttijd langer normaal' ook effectief langer bleek dan "normaal" ;-)
**** dat moet gezegd worden
***** Ik ben een zeer schappelijk mens, maar het gevolg is dat ik voor steeds meer dingen naar prepaid overschakel. Als het mij niet aanstaat, ben ik er zonder extra moeite tegen de volgende maand van af.

EDIT: communiceren met bgc geeft mij eigenlijk zo een gevoel als fietsen met ingeknepen remmen. Ik had het op voorhand gevreesd, en eigenlijk niet helemaal onterecht blijkt.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste brubbel,

Is het mogelijk om mij via privébericht uw klantgegevens te bezorgen(klantnr, naam, gsmnr)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Gelukt. Bijna. Reeds van de 5de keer. Maar niet helemaal.
Er is een structureel probleem daar, maar niet het mijne. Tijd om van het herfstweer te genieten ;-)

b./
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”