Johan D: nee, dat blijft hetzelfde
Hun voip product trekt gewoon op niets...en ze doen alsof hun neus bloedt & het aan de klantzijde ligt. 'echo cancellation' hebben ze vb. nog nooit van gehoord.
delays van 300 à 500 ms (bij weepee 35 ms)
weepee schreef:
"Het feit dat u echo waarneemt heeft niks te maken met de snelheid waarop u de signalling of media gateways kunt bereiken, maar alles met de manier waarop (in het volledige VoIP gedeelte tot op de overgang naar PSTN) echo gemanaged wordt. Bij WeePee sporen wij effectief echo automatich op en vernietigen deze."
Nu heb ik mijn nr. naar weepee geporteerd, en heb die talrijke problemen niet meer.
uitgaand bel ik met OVH (tevredener dan betamax, maar niet volledig), omdat weepee vééél te duur is....
hiervoor gebruik je best een fritzbox (niet de sagem router die edpnet levert)
Kaart dit aan, en stel ze in gebreke als je <1 jaar klant bent (zodat uw pluspack evt. gecrediteerd wordt), en je uw nr. gewoon wilt porteren, en geen edpnet telephony meer wilt hebben....
Je kan gewoon uw nr. porteren naar weepee of OVH. Aangezien dat edpnet telephony 10 €/maand kost en goedkoper is dan raw copper, laat je dit actief staan.
2 antwoorden edpnet:
Beste heer *****
U kan uw nummer 0******** laten wegporteren naar een andere provider.
Uw abonnement voor dsl kan dan naar Newer and Faster omgezet worden (met ongelimiteerd trafiek) , telefonie order blijft dan verder actief zodat u voor raw copper niet betaalt. "
Beste meneer ********, Naar aanleiding van uw bericht willen we u melden dat uw EDPnet Telephony in ons systeem actief blijft tenzij u het telefoonabonnement zelf vraagt stop te zetten. Dus, zelfs als uw nummer naar een andere operator wordt geporteerd, blijft uw abonnement actief in ons systeem. "
Speel gewoon open kaart, en licht toe in een ticket wat je gaat doen. Wegens barslechte kwaliteit, wil je uw nr. porteren, maar telephony actief houden.
Dat was geen probleem bij mij...
zet uw PlusPack (als je dit hebt) stop.
[Mod Edit] Discussie over EDPNet VoIP is hier volledig off-topic. Gebruik hiervoor (jouw) reeds bestaande topics !
Dit gaat over newsgroups!
Ik heb gewoon geantwoord op vraag van Johan D
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)