Ik heb een vraagje weet er soms iemand hoeveel een nieuwe telefoonlijn kost voor belgacom ?
[ Post made via mobile device ]
Nieuwe telefoonlijn
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Ik heb geen idee wat een nieuwe telefoonlijn voor Belgacom kost.
Indien je dit wenst te weten (voor jouw studies?), kan je allicht beter contact opnemen met de persverantwoordelijke van Belgacom.
Doch ik betwijfel ten sterkste dat men jou deze kostprijs zal mededelen.
Voor de eindgebruiker is uiteraard de "Officiële prijslijst lijnen" van toepassing. Maar dat is niet wat jij zoekt natuurlijk.
Indien je dit wenst te weten (voor jouw studies?), kan je allicht beter contact opnemen met de persverantwoordelijke van Belgacom.
Doch ik betwijfel ten sterkste dat men jou deze kostprijs zal mededelen.
Voor de eindgebruiker is uiteraard de "Officiële prijslijst lijnen" van toepassing. Maar dat is niet wat jij zoekt natuurlijk.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
ik wil gewoon weten hoeveel telefoonlijn kost voor een volledige nieuwe verbinding, van aan de kabine tot aan mijn huis dat is ongeveer 20m, want zoek over te stappen van telenet naar belgacom
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Dan kan je best de Belgacom klantendienst bellen (of bovenvermeld document lezen).
Deze zijn ook zaterdag open: van 8u00 tot 22u00.
En dit op een 0800 nummer (gratis, ook voor Telenet klanten).
Deze zijn ook zaterdag open: van 8u00 tot 22u00.
En dit op een 0800 nummer (gratis, ook voor Telenet klanten).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hangt van veel af.
Is de kabel aanwezig in uw huis, maar geen aansluitpunt, of is er een aansluitpunt, maar niet aangesloten, of ligt de kabel maar tot aan je stoep en moet er van daar een getrokken worden. Woon je in een appartement, of in een huis. Heb je een huurwoning, ga dan eerst na of je wel een kabel mag laten leggen, moest dit niet aanwezig zijn.
http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... DEM_NL.pdf
Is de kabel aanwezig in uw huis, maar geen aansluitpunt, of is er een aansluitpunt, maar niet aangesloten, of ligt de kabel maar tot aan je stoep en moet er van daar een getrokken worden. Woon je in een appartement, of in een huis. Heb je een huurwoning, ga dan eerst na of je wel een kabel mag laten leggen, moest dit niet aanwezig zijn.
http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... DEM_NL.pdf
-
- Member
Er ligt al een kabel maar die mag ik niet gebruiken omdat die van iemand anders is,
Ik woon juist tegen over een belgacom kabine dat zal ongeveer 10m zijn
Ik woon juist tegen over een belgacom kabine dat zal ongeveer 10m zijn
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Waarom zou je die kabel niet mogen gebruiken?
Die kabel (tot aan het aansluitpunt) is eigendom van Belgacom, en dus niet "van iemand anders"
Als jij in hetzelfde gebouw een 2de lijn aanvraagt, zal Belgacom altijd eerst nagaan of de bestaande kabel nog een vrij koperpaar heeft. Indien dit het geval is zullen ze geen nieuwe lijn binnenbrengen.
Die kabel (tot aan het aansluitpunt) is eigendom van Belgacom, en dus niet "van iemand anders"
Als jij in hetzelfde gebouw een 2de lijn aanvraagt, zal Belgacom altijd eerst nagaan of de bestaande kabel nog een vrij koperpaar heeft. Indien dit het geval is zullen ze geen nieuwe lijn binnenbrengen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Member
Omdat die al gebruikt word door een belgacom klant, daar word gebruikt gemaakt van een koperpaar dus er is nog koperpaar vrij maar mag niet gebruikt worden volgens iemand van belgacom
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik vermoed dat het een gewone 2 paar is die binnenkomt?
in dat geval, als de bestaande klant vdsl heeft en ook jij vdsl aanvraagt, kan dat kloppen.
het 2de paar zal waarschijnlijk nog "over de retour" gaan in plaats van rechtstreeks te zijn gelast.
hoef jij echter geen nieuwe kabel voor te voorzien, belgacom zal dan een lasploeg sturen om het 2de paar ook rechtstreeks te lassen.
nadien mag dat paar dan gewoon wel gebruikt worden, en dat zal ook zo gebeuren.
in dat geval, als de bestaande klant vdsl heeft en ook jij vdsl aanvraagt, kan dat kloppen.
het 2de paar zal waarschijnlijk nog "over de retour" gaan in plaats van rechtstreeks te zijn gelast.
hoef jij echter geen nieuwe kabel voor te voorzien, belgacom zal dan een lasploeg sturen om het 2de paar ook rechtstreeks te lassen.
nadien mag dat paar dan gewoon wel gebruikt worden, en dat zal ook zo gebeuren.
-
- Member
Er zijn twee koperpaar dat binnen komen daarvan zijn er twee in gebruik de andere twee zijn vrij, maar volgen die van belgacom worden gebruik voor backup Raar