Bedrijfsabonnement

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Hoi,

Mijn man had vroeger een eigen bedrijf (in bijberoep, éénmanszaak), maar dezevwerd ondertussen opgedoekt. Als gsmabonnement op naam van de zaak had hij 2x Dolfijn 15 + Internet Everywhere.

Kan het stopzetten van de activiteit eenreden zijn om het contract kostenloos te beÏndigen, aangezien Mobistar hem nog steeds met BTWnummer factureert, of moet hij afwachten tot 1 oktober?

Sent from my iPad using Tapatalk HD!
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als een van beide partijen ophoudt met te bestaan wordt het contract automatisch (nuja) ontbonden. Maar dat zal gezien worden als eenzijdige verbreking van het contract vermoed ik en zijn dus de bepalingen uit de algemene voorwaarden wat betreft boeteclausules van kracht.

Nu is Dolfijn, afhankelijk van je keuze, wel een abonnement zonder contractduur, dus mogelijk dat je deze wel degelijk op elk moment kan opzeggen?
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

meon schreef:Als een van beide partijen ophoudt met te bestaan wordt het contract automatisch (nuja) ontbonden. Maar dat zal gezien worden als eenzijdige verbreking van het contract vermoed ik en zijn dus de bepalingen uit de algemene voorwaarden wat betreft boeteclausules van kracht.

Nu is Dolfijn, afhankelijk van je keuze, wel een abonnement zonder contractduur, dus mogelijk dat je deze wel degelijk op elk moment kan opzeggen?
Nope, was vroeger een my15 die is verandert geweest naar dolfijn
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
MobistarWebcare
Official
Official
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012, 09:12

tommekentom schreef:Hoi,

Mijn man had vroeger een eigen bedrijf (in bijberoep, éénmanszaak), maar dezevwerd ondertussen opgedoekt. Als gsmabonnement op naam van de zaak had hij 2x Dolfijn 15 + Internet Everywhere.

Kan het stopzetten van de activiteit eenreden zijn om het contract kostenloos te beÏndigen, aangezien Mobistar hem nog steeds met BTWnummer factureert, of moet hij afwachten tot 1 oktober?

Sent from my iPad using Tapatalk HD!

Hallo Tom,

Voor een correct en gepersonaliseerd antwoord op basis van jou contract, kan je best contact contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 5000 of met ons (Webcare Team) via Facebook of Twitter.

Groeten,
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”