Telenet API

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Bv202
Member
Member
Bedankt: 6 keer

Hey,

Ik ben van plan mijn eigen tooltje te schrijven om de Telemeter te raadplegen, aangezien TeleFUP hier niet werkt en ik het allesbehalve goed vind werken. Ik heb gelezen dat er een SOAP interface is om de Telemeter te raadplegen, maar voor die documentatie zou je eerst een account moeten aanvragen op http://wiki.telenetservices.be/index.php/Main_Page.

Ik heb dit nu gedaan, maar heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang duurt het voor zo'n account goedgekeurd wordt? Is de documentatie toevallig ergens anders te vinden?

Bedankt!
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Als ik jouw was zou ik eens op zoek gaan naar hoe je met curl werkt :wink:
geen API nodig, misschien bestaan er eenvoudigere oplossingen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Bv202
Member
Member
Bedankt: 6 keer

Ik weet hoe curl werkt. Maar als Telenet een API hiervoor aanbiedt, gebruik ik die liever..
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

PS: Wij kunnen de link naar de wiki niet zien omdat we niet geregistreerd zijn :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Als je hier op het forum wat zoekt denk ik dat je zelfs een voorbeeld kan vinden (en natuurlijk de wsdl).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”