Hallo,
Zijn er nog mensen die de laatste 2-3 weken problemen hebben om hun mails te ontvangen met outlook (pop3)?
De laatste tijd lukt het nog af en toe om verbinding te krijgen met de mail server
Meestal timeout na 60 seconden of wil hij de username/paswoord niet herkennen. Na veel proberen lukt het dan soms toch om mails te ontvangen. Ook andere mensen kunnen nog moeilijk e-mails versturen naar mijn base e-mail. Andere mail servers zoals gmail werken perfect.
Base mail server werkt slecht
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Hier net hetzelfde, zelfs mails die verloren gaan (komen zelfs niet toe in de webmail). Nog altijd niet opgelost.
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
We hebben al een klacht gestuurd. Nu nog 3 weken wachten en dan zullen ze waarschijnlijk eens bellen en het typische lijstje met vragen stellen (zoals zijn alle kabels wel nog juist verbonden?, gebruik je wifi? Ja, Ah we zullen hem eens op een ander kanaal instellen,... )
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Ben aan het bellen en bij het keuzemenu zeggen ze al dat 'u momenteel hinder kan ondervinden mbt mails' (zsm meer)
Die 02/6080600 van hun technische dienst, da's toch een zonaal nr dat gratis is na 17h he?
edit: Ok, de mens aan de helpdesk wist mij te vertellen dat ze heel de boel daar aan het upgraden zijn, normaal gezien binnen enkele dagen en mogelijk vanavond al zouden de problemen opgelost moeten zijn. En er komt een tegemoetkoming op de factuur.
Die 02/6080600 van hun technische dienst, da's toch een zonaal nr dat gratis is na 17h he?
edit: Ok, de mens aan de helpdesk wist mij te vertellen dat ze heel de boel daar aan het upgraden zijn, normaal gezien binnen enkele dagen en mogelijk vanavond al zouden de problemen opgelost moeten zijn. En er komt een tegemoetkoming op de factuur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Waarom zou je als gloednieuw lid moeten Pm's kunnen versturen ?
kan het niet op het forum zodat iedereen mee kan leren en lezen wat er mis is ?
kan het niet op het forum zodat iedereen mee kan leren en lezen wat er mis is ?
The eternal and true pessimist
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Een goeie tip : neem een hotmail/gmailadres of een domeinnaam met hosting erbij. Dan werkt jouw mail altijd, ongeacht van je provider. Als je nu van base naar telenet/belgacom/... gaat, ben je je mailadres kwijt. Als je mijn tip volgt, kan je dit blijven gebruiken
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti