Traag Internet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
luc1252
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 okt 2010, 16:46

Op 26-4 geen internet meer had een 20/2 profiel,technieker komt langs op 28-4 ,internet super 25kbps-3.5,telefoon van technieker op 4 mei ik ben aangesloten op een andere persoon zijn lijn die persoon geen tv meer hij had de lijnen verwisselt,vraagt om langs te komen mijn vrouw is thuis dus zeg ik ja.
Nu kom ik tot conclussie dat mijn profiel verlaagt is naar 16/2.Mijn is abbo internet favorite zonder vaste lijn .Mijn lijn kan een 25 profiel aan dus waarom naar 16/2 profiel
Bij scarlet had ik een beter profiel. Eva kunt u mij helpen A.U.B

Code: Selecteer alles

**************************************
* VDSL2Tool 2.2 - http://hierzo.net/ *
**************************************
                        download          upload
Line:                  16544 kbps        2056 kbps
Modem max:             43560 kbps        n/a Estimated!
Calculated max:        35765 kbps         7493 kbps Estimated!
Profile:               8d
Line length:           263 m Estimated!
Training margin:       21.2 dB
Attenuation:           9.9 dB
Laatst gewijzigd door luc1252 06 mei 2012, 19:33, in totaal 2 gewijzigd.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Hebt ge al naar 0800 22 424 gebeld voor nen automatische lijntest?
luc1252
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 okt 2010, 16:46

Gray,

Ja heb gebelt naar het nieuw nummer 0800 22424 de persoon aan die lijn zegt dat er een expert mijn lijn zal controleren en dan zal zij mij terug bellen maar dat kan een poosje duren
Denk dat zij mij aan het lijntje houdt. :-( :-( :-(
Laatst gewijzigd door luc1252 06 mei 2012, 19:38, in totaal 2 gewijzigd.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Ik denk niet dat ze dat gezegd heeft :? (is een automatische stem trouwens :-D )

Uw lijn wordt nu uitgemeten en ge krijgt automatisch een nieuw profiel.

Kunt ge nog is kijken of uw waardes niet veranderd zijn?
luc1252
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 okt 2010, 16:46

Hoe kan mijn lijn nu uitgemeten zijn, zonder mijn gegevens?????
Was zeker geen automatische stem aan de lijn
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Normaal heb je het lijnnummer moeten intoetsen. Dat lijnnummer is gelinkt aan je gegevens. Ik heb zelf ook nog nooit iemand levend aan de lijn gehad.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Ok ik zal wat duidelijker zijn. :wink:

Bel naar 080022424 (is ècht wel een automatische stem)

-Druk op 1 voor nederlands.
-Druk uw telefoonnummer in en sluit af met het hekje xxxxxxxxx#
- Is dit juist, ja druk 1

Nu zal uw lijn getest worden en uw profiel, indien mogelijk, gewijzigd. (normaal binnen de 5 min)

Bijkomstig (nog nooit gedaan)
Wacht nadat ge hebt ingehaakt 20 minuten en trek de stroomstekker van uw tv-decoder uit en steek hem terug in.
Start uw tv op voor het resultaat van de test.
luc1252
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 okt 2010, 16:46

Gray,

Heb alleen internet voor pc zonder tv of telefoon
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Zels als je Internet hebt zonder telefoon, heeft je VDSL lijn ook een (fictief) telefoonnummer.
Bel - met een analoge telefoon die je op de lijn aansluit - het nummer 1924 om jouw lijn nummer te weten te komen.
Dit nummer staat trouwens ook op je Belgacom internet factuur.
Eens je het nummer van je lijn kent, kan je, zoals hierboven beschreven, bellen naar 0800 22424 en dit nummer intikken
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
luc1252
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 okt 2010, 16:46

Bedankt PHILLIPPE en Gray

Code: Selecteer alles

**************************************
* VDSL2Tool 2.2 - http://hierzo.net/ *
**************************************
                        download          upload
Line:                  20064 kbps        2040 kbps
Modem max:             43652 kbps        n/a Estimated!
Calculated max:        35840 kbps         7509 kbps Estimated!
Profile:               8d
Line length:           263 m Estimated!
Training margin:       18.0 dB
Attenuation:           10.0 dB
luc1252
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 okt 2010, 16:46

Is het mogelijk mijn profiel te verhogen???
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

afhankelijk van je abo of reseller

maar met die waarden vrees ik of 30/6 mogenlijk is :S
The eternal and true pessimist :D
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste Luc,

Kan ik uw lijnnummer via privébericht krijgen, dan kijk ik het even na.

Mvg,
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”