Nog mensen uit het Gentse die sinds de namiddag nog amper 1/3 van hun normale snelheid halen ?
Ik wordt uit games gikicked wegens "te slechte verbinding" , Telenet speedtest geeft 2289.6 KB/sec, EDPnet speedtest geeft 16 MBit/sec , en dat voor een 30Mb/s profiel, en wekelijks.... nee, da's iets te positiefs uitgedrukt, om de 2 a 3 dagen hetzelfde liedje.
Moet men ook "z'n jaar uitdoen" bij EDPnet, of kan de klant z'n abbonement opzeggen op het moment hij dat wil ?
Snelheidsperikelen.
- Joachim
- ISP Staff
- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 382 keer
Gelieve hiervoor een ticket te openen, dan kijken we je lijnwaarden na, en of er voldoende bandbreedte is. We kijken dit wekelijks na, maar soms zien we niet aan de graphs of er problemen ondervonden worden (5 min gemiddelden etc.) De telenet test zegt trouwens +/- 18Mbps, onze test +/- 16Mbps, dit kan op piekmomenten wel gebeuren natuurlijk, maar dat je hierdoor uit games gegooid wordt...
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Pluis, download eens de vdsl2tool (DSL tools op hierzo.net), en voer deze uit.
Als dit gedaan is, post de waarden eens hier?
Ik ben een VDSL2 gebruiker van EDPnet uit Merelbeke, en heb absoluut geen problemen met deze ISP. Krijg telkens de volle snelheid.
Als dit gedaan is, post de waarden eens hier?
Ik ben een VDSL2 gebruiker van EDPnet uit Merelbeke, en heb absoluut geen problemen met deze ISP. Krijg telkens de volle snelheid.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti