Temp account terugkrijgen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
sammyboy
Starter
Starter
Provider

Hey allemaal,

Ik heb ongeveer een maand geleden een cityline connectie van Dommel besteld. Na enkele keren slechte communicatie zodat ik de installateur telkens miste, kreeg ik een bericht aan dat mijn verbinding was aangesloten. De modem (Fritzbox 7113) gaf echter aan dat hij geen internetverbinding kon maken, dus toen heb ik de accountgegevens veranderd in de modem naar degene die ze me in een mail hadden gestuurd. Dat werkte ook niet en later kreeg ik een mail dat het blijkbaar toch niet geïnstalleerd was. Vandaag zou het geïnstalleerd moeten zijn, maar nu heb ik de temp-account (en bijhorend paswoord?) die in de modem stond gewist. Weet iemand hoe ik deze terug kan krijgen? Gaat een reset dit terugbrengen of gaan er dan enkel nog meer gegevens verloren gaan? Bedankt alvast.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer
Provider

Bellen naar dommel?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
sammyboy
Starter
Starter
Provider

Ben ermee bezig, maar om 19.00 houden ze ermee op en wie weet of ik tegen dan nog iemand aan de lijn krijg. Zou graag het netwerk van de overburen met rust laten. :-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”