Weepee TV

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

Weet er al iemand officieel nieuws over het komende Weepee TV?

Door dit bericht, ben ik na een tijdje nog eens op zoek gegaan naar het laatste nieuws over weepee tv. Ineens zag ik dat er al een gratis toegankelijke versie op internet te vinden is en ik moet zeggen dat deze aanzienlijk goed werk. Geen happeringen, aanvaardbare kwaliteit, goede zenderkeuzes. Wel vreemd dat VijfTV er tussen staat en VT4 niet. (Getest in safari op mac)

Proberen kan via http://weepeetv.eu/apps/apple met de reeds ingevulde logingegevens.

Update: Weepee heeft gereageerd dat het hier ging over een test-account. De website en account werden afgeschermd.

(Ik vond niet direct een oud onderwerp over WeepeeTV, indien dat bestaat, misschien beter daar verdergaan.)
Laatst gewijzigd door driesve 03 apr 2012, 16:46, in totaal 2 gewijzigd.
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:
Provider

heb je al gezien dat je de RTL (hollandse kanalen) kan bekijken.

getest en werkt :-)
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer
Provider

Hier communiceren we nog niet over. Alles is nog in ontwikkeling, dus niet denken dat dit er ook echt zal komen of in die vorm. De account zelf is verwijderd, ging om een testaccount voor een developer.

Eén ding is wel zeker. Als het ooit zover komt, dan is userbase bij de eerste om dit te weten ;)
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

Hallo Chris,

Leuk om je reactie te lezen, ik kijk al uit naar de lancering. Heb je enig idee over de tijdspanne? Spreken we hier over enkele maanden? Of minstens nog een jaar?

Ik vond het inderdaad vreemd dat ik al kon kijken via een eenvoudige website. Ik heb gewoon gezocht via google naar "weepee tv" en vond die website redelijk snel.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

driesve schreef:Proberen kan via http://weepeetv.eu/apps/apple met de reeds ingevulde logingegevens.
Indien de logingegevens niet standaard worden weergegeven: gebruikersnaam: 14000; wachtwoord: test123.

Code: Selecteer alles

nothing here 
Well, that didn't take long... :-)
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer
Provider

Kan nog jaren duren volgens mij. Koffiekletsen met omroepen over de auteursrechten en zo.
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:
Provider

inderdaad ,

jammer , was weer iets leuks en het werkte ook goed. Die RTL kanalen zouden in de officiele versie er niet ingezeten hebben. (verboden dacht ik)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

Dit zou dan gaan om het eerste IP TV aanbod voor particulieren in België lijkt me? Interessant :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

jorgo schreef:Dit zou dan gaan om het eerste IP TV aanbod voor particulieren in België lijkt me?
BGC TV is nochtans gewoon IP TV... maar kreupel gemaakt vanwege de decoder (net zoals TN hun DVB-C aanbod kreupel maakt vanwege een decoder).

Ik wens WeePee veel succes, maar als ik kijk hoe moeizaam het PC aanbod verloopt bij BGC/TN... dan lijkt het me een zware opdracht.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

ja, leve daarom FTA satelliet! Komt hier gratis binnen vanop ca 36.000 km afstand, klaar om bewerkt te worden met pc...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer
Provider

weepeechris schreef:Hier communiceren we nog niet over. Alles is nog in ontwikkeling, dus niet denken dat dit er ook echt zal komen of in die vorm. De account zelf is verwijderd, ging om een testaccount voor een developer.

Eén ding is wel zeker. Als het ooit zover komt, dan is userbase bij de eerste om dit te weten ;)

The WeePee man can.
Allé, 't is te hopen. 8)

Maar ge stelt ons geduld wel zwaar op de proef. :wink:
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Provider

r2504 schreef:
jorgo schreef:Dit zou dan gaan om het eerste IP TV aanbod voor particulieren in België lijkt me?
BGC TV is nochtans gewoon IP TV... maar kreupel gemaakt vanwege de decoder (net zoals TN hun DVB-C aanbod kreupel maakt vanwege een decoder).

Ik wens WeePee veel succes, maar als ik kijk hoe moeizaam het PC aanbod verloopt bij BGC/TN... dan lijkt het me een zware opdracht.
Met IP TV bedoel ik ook in zijn pure vorm, zonder dat je idd een decoder of dergelijke nodig hebt. Gewoon de raw stream op je htpc kunnen kijken en opnemen, zoals in Nederland al reeds tijden kan.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer
Provider

Je kan bedoelen zoveel je wil, ip tv = ip tv ;-)
Als je graag de raw stream op je "weet ik veel" bekijkt is dvb-s de enige oplossing.

Dit komt er natuurlijk nooit door, niemand wil dergelijke tv in die vorm gegoten... enkel de consument. :bang:
Laatst gewijzigd door iceke 05 apr 2012, 15:21, in totaal 1 gewijzigd.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

en TVVlaanderen dan? Met mijn zelf gekozen ontvanger kom ik aardig dicht in de buurt...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Provider

DVB-S ;)

Maar je hebt gelijk, dat is exact de soort vrijheid die ik bedoel die met IP-TV mogelijk is: vrijheid van hardware, vrijheid om iets op te nemen en te bekijken op wat voor platform je maar wil, ook zonder internet, ...
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”