vandemorgen naar telecenter in wetteren geweest. Heb digitale tv en vaste telefoon lijn van telenet. Ik wil daar internet bij dus geen probleem pak een basic shake. allemaal in orde, modem is geschikt, juist modem activeren. laptop in modem gestoken, activatie start, na een half uur verschijnt er activatie niet gelukt, bel 015.... ok, probleem bij systeem bij telenet, oplossing "moest het morgen nog nie werken, bel nog eens dan regelen we wel een technieker in de loop van de week" dus geen internet, vaste telefoon werkt ook nie meer.
amai, service telenet !
service telenet
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Die nieuwe modems moeten geprovsioneerd worden, soms kan dat een week duren vooraleer de modem werkt, normaal kan men dan een compensatie krijgen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
- Locatie: Poperinge
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
naar mijn mening had je de modem beter door telenet zelf laten plaatsen, ging je ook direct geactiveerd en online zijn.
(modem en verdeler plaatst men gratis) kan je kiezen bij bestellen ...
de rest dien je dan zelf te installeren wat je nu ook gedaan hebt
(modem en verdeler plaatst men gratis) kan je kiezen bij bestellen ...
de rest dien je dan zelf te installeren wat je nu ook gedaan hebt
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
- Locatie: Poperinge
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
dan kan je maar bellen naar telenet en vragen wat er mis is,
modemtest kan je ook automatisch doen 015/666666
is een menu daar, weet je of daar het probleem ligt, zoja wordt je auto doorverbonden met technische dienst
Wat je nog kan doen is eens kijken op je digicorder , instellingen => self starter
via die manier kan je normaal internet , telefoon en digibox activeren, mss lukt dit dus ook voor je internet
Het is het proberen waarrd
modemtest kan je ook automatisch doen 015/666666
is een menu daar, weet je of daar het probleem ligt, zoja wordt je auto doorverbonden met technische dienst
Wat je nog kan doen is eens kijken op je digicorder , instellingen => self starter
via die manier kan je normaal internet , telefoon en digibox activeren, mss lukt dit dus ook voor je internet
Het is het proberen waarrd
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Dettie dat heeft geen zin, de modem moet normaal gezien opnieuw geprovisioneerd worden en dat kan zelfs een week duren!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Bij ons het zelfde geval, maar wel al geprobeerd van 27 januari te activeren nog steeds niets, hebben me beloofd dat deze vandaag ging werken, nog steeds niets van hen gehoord.juppie schreef:vandemorgen naar telecenter in wetteren geweest. Heb digitale tv en vaste telefoon lijn van telenet. Ik wil daar internet bij dus geen probleem pak een basic shake. allemaal in orde, modem is geschikt, juist modem activeren. laptop in modem gestoken, activatie start, na een half uur verschijnt er activatie niet gelukt, bel 015.... ok, probleem bij systeem bij telenet, oplossing "moest het morgen nog nie werken, bel nog eens dan regelen we wel een technieker in de loop van de week" dus geen internet, vaste telefoon werkt ook nie meer.
amai, service telenet !
Blijkbaar zit er een probleem bij hun, ik wacht dus nog een beetje af
-
- Starter Plus
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
probleem is opgelost, technieker langs geweest en heeft alles vervangen, activatie werkte nog niet en technieker wou vertrekken wegens nog afspraken maar erop gestaan dat het moest werken voor hij vertrok en toch na een paar uur in orde gekomen.
Moest nog eens bellen naar de klantendienst als het in orde was voor een compensatie, ben eens benieuwd, ge koopt een extra produkt en heel uwen boel werkt nie meer ! 2 maal naar wetteren gereden voor niks, en 3 maal moeten bellen (via gsm tegen 25 cent per minuut) naar de klantendienst en na onnodig gezeur dat ze een technieker sturen die geen tijd heeft voor u probleem op te lossen.
ben eens benieuwd wat die "compensatie" inhoud
@charlotte, thx voor de reply !!!!
Moest nog eens bellen naar de klantendienst als het in orde was voor een compensatie, ben eens benieuwd, ge koopt een extra produkt en heel uwen boel werkt nie meer ! 2 maal naar wetteren gereden voor niks, en 3 maal moeten bellen (via gsm tegen 25 cent per minuut) naar de klantendienst en na onnodig gezeur dat ze een technieker sturen die geen tijd heeft voor u probleem op te lossen.
ben eens benieuwd wat die "compensatie" inhoud
@charlotte, thx voor de reply !!!!