3DS update probleem

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Ik probeer hier al 10-tallen malen de 3DS van mijn dochter eens te updaten en het wil maar niet lukken :bang:

Problemen met updates staan hieronder ook beschreven ... best eens lezen dus.
Google'en en je ziet meteen ook dat ik niet alleen ben.

http://www.nintendo.com/consumer/systems/3ds/en_na/update.jsp

Hier schept zich het probleem dat de 3DS aan de update begint en dan halverwege , ik veronderstel nog maar slechts de downloadbalk, er de brui aan geeft en zegt dat ik de 3DS moet uitschakelen en opnieuw proberen.

Ik heb een Bbox2 die ik eigenlijk enkel als modem gebruik.
Op één v.d. LAN aansluitingen is mijn Belkin N+ router geplugd met daarop dan weer mijn compleet thuis-netwerk geconfigureerd.
Alle toestellen worden hier op MAC-adress gefilterd in de router dus géén versleuteling van toepassing hier.
Verder niks speciaals geconfigureerd, overal afgebleven ... het werkt ... snappie. Dus geen DMZ of weet ik véél wat nog allemaal .... het werkt dus.

Zo werkt alles vlekkeloos hier ... eventuele PS3 updates zijn hier nooit een probleem geweest. Alleen de 3DS krijg ik dus met geen stokken zover :bang:
De Belkin N+, daarvan krijg ik de firewall volledig uitgeschakeld ... tenminste dat is toch wat "disabled" wil zeggen nietwaar.
De Bbox2 daarentegen krijg ik enkel maar op "minimum security". Is die dan volledig uitgeschakeld :???:

Kan er iemand mij helpen hoe dat rotding toch maar zijn update te krijgen :cry:
Met de DNS settings van de 3DS zoals beschreven te veranderen heb ik het ook al geprobeerd. Internet verbindingstest is OK maar de update ... :evil:
Plaats reactie

Terug naar “Games”