Heeft iemand ervaring met het vroegtijdig stopzetten van een ADSL contract ? Het betreft iemand die sinds december 2002 Wanadoo klant was en sinds kort (automatisch) Tiscali klant geworden is. Je had een maand om daar van het contract af te zien maar daar was hij te laat mee (moest voor 22/1/2004) en nu wil hij van ADSL af.
Kent iemand hiervoor de procedure en rekent Tiscali hiervoor een schadevergoeding aan ?
Opzeg abonnement en schadevergoeding
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
normaal gezien moet je dit gewoon aangeteknd melden, de rest het hangt allemaal van je contract af, is het een maandelijk contract of een jaarlijks? kan het maandelijks pgezegd worden of is het jaarlijks?
meestal zal dit jaarlijks zijn, en dan moet je de rest van het jaar verder betalen als schadevergoeding. je kan natuurlijk ook nu al opzeggen tegen het einde van je contractjaar, dan kan je niet te laa zijn de volgende keer.
meestal zal dit jaarlijks zijn, en dan moet je de rest van het jaar verder betalen als schadevergoeding. je kan natuurlijk ook nu al opzeggen tegen het einde van je contractjaar, dan kan je niet te laa zijn de volgende keer.