Heeft er al iemand hier succesvol contact gehad met Scarlet via hun chat support?
Ik sta al reeds 30min+ in hun "wachtrij", maar nog steeds geen verandering.
Bellen is geen optie aangezien ik geen internet/telefonie/digitale TV meer heb sinds deze ochtend.
Ik wacht liever af om te bellen met mijn gsm aangezien die kosten al snel oplopen als je 15min een liedje te horen krijgt.
Mvg,
Jp
Scarlet chat support
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Als ze morgen gaan werken
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
ik heb tot hiertoe altijd +20 minuten moeten wachten en het was al verschillende keren dat als ik de chat en telefoon samen gestart had, dat men me via de telefoon sneller hielp, en daar is het ook altijd +15 mins wachten .. (dan toch liever het ticket-systeem van edpnet ^^)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Blijkbaar zijn ze momenteel onderbemand wegens het geven van training aan nieuwe mensen voor chat support .
De kwaliteit van de chatsupport is dus wel heel goed , al moet je soms wat langer wachten .
De kwaliteit van de chatsupport is dus wel heel goed , al moet je soms wat langer wachten .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Beter iemand aan de chat die u goed kan helpen dan dat ze het de hele tijd moeten gaan vragen. De persoon die mij hielp een hele tijd terug heeft dat heel goed gedaan, dus trainingen zijn wel degelijk goed.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Chat support werkt maar gaat heel traag. Het duurt telkens erg lang voor je antwoord krijgt. Maar dat is niet alleen bij Scarlet zo, het is blijkbaar eigen aan het 'chat support model'...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...