Ik sta op het punt dommel af te zeggen maar stuit op een probleem.
Elders hier lees ik dat je u klantennummer dient op te geven in je opzegbrief.
Nu op mijn maandelijkse factuur vindt ik die nergens terug, ook niet als ik inlog in het crm
Wat ik daar wel terugvind via "bekijk algemene pakketinfo" bovenaan links een " id" nummer.
fictief vb: id:50123
Is dit mijn klantnummer? Ik kom er niet direct uit
bij "klant informatie" vind ik nog een ander id nr terug die een stuk langer is
CONTRACT: yes (id = 11111111111111111)
Kon er nu niet gewoon klantnummer staan?
Dommel klantnummer
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik zou u telefoonnummer geven + ID nummers. Dan ben je zeker dat de nummer dat ze nodig hebben er in staat.
Of hier staat een antwoord dat hier vroeger ook gevraagd is geweest: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24032
Of hier staat een antwoord dat hier vroeger ook gevraagd is geweest: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24032
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]