Dommel klantnummer

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Teske
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2008, 15:25

Ik sta op het punt dommel af te zeggen maar stuit op een probleem.
Elders hier lees ik dat je u klantennummer dient op te geven in je opzegbrief.
Nu op mijn maandelijkse factuur vindt ik die nergens terug, ook niet als ik inlog in het crm
Wat ik daar wel terugvind via "bekijk algemene pakketinfo" bovenaan links een " id" nummer.
fictief vb: id:50123
Is dit mijn klantnummer? Ik kom er niet direct uit :oops:

bij "klant informatie" vind ik nog een ander id nr terug die een stuk langer is
CONTRACT: yes (id = 11111111111111111)

Kon er nu niet gewoon klantnummer staan? :bang:
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik zou u telefoonnummer geven + ID nummers. Dan ben je zeker dat de nummer dat ze nodig hebben er in staat.
Of hier staat een antwoord dat hier vroeger ook gevraagd is geweest: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24032
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Teske
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2008, 15:25

Bedankt, de kogel is door de kerk.
De ontelbare disconnects en uitblijven van een oplossing deden het hem
25 verschillende ip's per avond waren geen rariteit, net iets teveel van het goede. :evil:

mvg.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”