Vorige week ging mijn PC eraan door een blikseminslag, en vandaag merk ik dat niemand ons nog kan opbellen (heb ik zelf ook getest natuurlijk).
Uitgaande oproepen lukken wel nog, maar bij inkomende oproemen valt de router soms gewoon uit. De router gewoon uit en aanzetten werkt niet, ook niet als je even wacht en de stekker uittrekt.
Ik zit nog met Homeconnect en zo een Siemens sx762, en ik zou graag eens die knop onderaan 10 seconden ingedrukt willen houden.
Nu is de vraag: Pusht Dommel nog steeds de gegevens automatisch door??
Voor wie zich afvraagt waarom alle andere toestellen nog werken... alles zit achter beveiligde stekkerdoosjes, en de zekeringen zijn gesprongen op dat moment.
Door aanslepende problemen met WiFi werk ik sinds vorig jaar via ethernet-kabel, en de router hangt vast aan een telefoonkbel die NIET in zo'n doosje zit.
Als de router stuk is gaan we hier naar EDPNet of Scarlet, want bij Dommel gelden de promoties nooit voor bestaande klanten (120 EUR router, activatie, géén promo op abonnementen, ...).
Ik dank u voor uw tijd
EDIT: De router doet het weer na een factory reset en het importeren van de settings die 5 jaar geleden had opgeslaan. De poort waarin de desktop zat werkt echter niet meer, ik moest de tweede nemen om een lichtje te doen branden. Gelukkig komt de herstelling van de PC op de verzekering LOL.
Toch bedankt voor wie dit gelezen heeft
Siemens sx762
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
toen ik bij dommel van abo veranderde
moest ik alleen de activatiekost betalen
de router was gratis
ben van netconnect naar netline gegaan
moest ik alleen de activatiekost betalen
de router was gratis
ben van netconnect naar netline gegaan
Aangezien de router 24uur later er de brui aan gegeven heeft, was ik inderdaad aangenaam verrast te horen dat je inderdaad slechts een migratiekost betaalt.
Dit komt niet overeen met de website, maar des te beter.
Het probleem is nu dat we zonder telefonie zitten gedurede 2 - 4 weken. Ik heb contact opgenomen met alle andere providers en allen wisten me te zeggen dat het 2 - 4 weken duur om iemand aan te sluiten (zelfs bij Belgacom).
Grappig is wel dat mijn oude router meteen ging, met de login van mijn ADSL Go van 6 jaar geleden (ik heb het Dommel wachtwoord niet), alles gaat via Skynet als ik en "trace" doe. Raar maar goed...
Dit komt niet overeen met de website, maar des te beter.
Het probleem is nu dat we zonder telefonie zitten gedurede 2 - 4 weken. Ik heb contact opgenomen met alle andere providers en allen wisten me te zeggen dat het 2 - 4 weken duur om iemand aan te sluiten (zelfs bij Belgacom).
Grappig is wel dat mijn oude router meteen ging, met de login van mijn ADSL Go van 6 jaar geleden (ik heb het Dommel wachtwoord niet), alles gaat via Skynet als ik en "trace" doe. Raar maar goed...