Mevrouw,
Mijnheer,
Voelt u zich in het verleden benadeeld, gedupeerd, bedrogen, belogen, bestolen en gedomineerd door Telenet of Belgacom.
Is uw zaak beslecht in uw voor of in uw nadeel en heeft u daar nog alle bewijsstukken van , documenten, geschriften, mails, copy's enz..
Wanneer, u er nog de moed en het geduld voor hebt, zou ik daar graag kennis van nemen, om klachten en problemen over deze bedrijven te bundelen.
Ik wens over te gaan tot klachten bundeling enkel met degelijke bewijslast.
Ik wens deze bewijslast te gebruiken, deels kunt u zelf daar nog enige genoegdoening uit putten, maar zeker voor mensen die nog in ernstig konflikt liggen met deze bedrijven een hart onder de riem steken en de alsmaar aanhoudende leugens van deze bedrijven aan de kaak te stellen.
Als we meerdere klachten en konflikten kunnen bundelen, zou de uitleg van de gekwiekste advokaten van deze bedrijven, totaal ongeloofwaardig gemaakt kunnen worden en zou op termijn een ander beeld gevormd kunnen worden in deze materie.
Dit kan alleen door samenwerking te bundelen onder banadeelden en gedupeerden.
Wilt u uw medewerking verlenen, door uw zaak naar voor te schuiven, of heeft u nog andere vragen, zend een beknopte weergave van uw probleem naar mijn prive mail of naar email [email protected]
Mvg
Gezocht benadeelden gedupeerden van Telenet en Belgacom
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik vind dit niet echt nodig. Als je de nodige topics afgaat kan je voldoende ongenoegen lezen en problemen die mensen in het verleden hebben gehad. Ik zou de mensen persoonlijk niet aanraden om u hierover te mailen. Hier zitten voldoende bekwame mensen die andere mensen in het verleden al met succes geholpen hebben. Er zijn tegenwoordig ook mensen van ISP's aanwezig om te proberen alles mee recht te trekken. Voor mij is deze topic dan ook overbodig en een vorm van een haatcampagne van een gefrustreerd iemand...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
Oei? Bij Telenet ook al niet gekregen wat je wou??
Idd een haatcampagne van de topicstarter... zie zijn vorige postings hier op het forum.
BTW: zoals reeds aangegeven door Titanium worden mensen wel degelijk geholpen. Dat het soms sneller/beter kan is natuurlijk subjectief...
Als je echt een probleem hebt dat niet wordt opgelost dan schakel je best ombudsman in of in laatste instantie zelfs je rechtsbijstand...
Idd een haatcampagne van de topicstarter... zie zijn vorige postings hier op het forum.
BTW: zoals reeds aangegeven door Titanium worden mensen wel degelijk geholpen. Dat het soms sneller/beter kan is natuurlijk subjectief...
Als je echt een probleem hebt dat niet wordt opgelost dan schakel je best ombudsman in of in laatste instantie zelfs je rechtsbijstand...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Tja, klachtenbundeling heeft enkel zin als het om dezelfde klacht gaat. Aangezien iedereen in z'n eigen situatie zit en de de omstandigheden meestal erg verschillend heeft een dergelijke oproep m.i. weinig zin...
Bovendien blijken zowat alle klachten (met uitzonderng van een provider die hierboven niet genoemd werd) uiteindelijk wel degelijk opgelost te worden, dus ik weet niet goed welk einddoel je voor ogen hebt... ?
[ Post made via mobile device ]
Bovendien blijken zowat alle klachten (met uitzonderng van een provider die hierboven niet genoemd werd) uiteindelijk wel degelijk opgelost te worden, dus ik weet niet goed welk einddoel je voor ogen hebt... ?
[ Post made via mobile device ]
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Als je wil procederen, begin dan eens met de illegale prijsaanduiding van de pakketten.
Zowel raw copper als kabelabonnement moeten in de totaalprijs inbegrepen zijn volgens de wet.
Zowel raw copper als kabelabonnement moeten in de totaalprijs inbegrepen zijn volgens de wet.
Ja, jullie ook EDPnet!Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming schreef:
Afdeling 2. — Prijsaanduiding
Art. 5. § 2. Elke onderneming die aan de consument homogene diensten aanbiedt, moet de prijs hiervan schriftelijk, leesbaar, goed zichtbaar en ondubbelzinnig aanduiden.
Art. 6. De aangeduide prijs moet de door de consument totaal te betalen prijs zijn, waaronder is begrepen : de belasting over de
toegevoegde waarde, alle overige taksen en de kosten van alle diensten die door de consument verplicht moeten worden bijbetaald.
Art. 7. De prijzen voor consumenten moeten minstens in euro vermeld worden.
Art. 8. Elke reclame voor consumenten die gewag maakt van een prijs moet die vermelden overeenkomstig de voorschriften van de artikelen 6 en 7
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Daar heb ik mijn grootste twijfels over... hoeveel mensen zouden niet gewoon de 50 euro betalen of blijven sukkelen met een verbinding die alles behalve prima werkt (om maar een voorbeeld te geven).meon schreef:Bovendien blijken zowat alle klachten (met uitzonderng van een provider die hierboven niet genoemd werd) uiteindelijk wel degelijk opgelost te worden, dus ik weet niet goed welk einddoel je voor ogen hebt... ?
M'n laatste twee issues met TN zijn ook pas opgelost omdat ik niet opgegeven heb (waar verschillende diensten het gewoon probeerden af te schuiven en je weigeren te helpen).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
klachten bundelen !? om maar één voorbeeld aan te halen, voor lidl hebben ze al meer dan genoeg klachten gebundeld enz...enz... en wat is tot nu toe het resultaat , je mag tweemaal raden !!
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Als je dan al klachten wil bundelen, dan hoop ik dat je iemand onder de arm neemt die zonder fouten kan schrijven. Ik voel me in elk geval niet 'banadeeld'
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
't Ja, je kan de TS toch niet geheel ongelijk geven, vind ik.
Louter kijkend naar de talrijke hier op het forum gemelde, en terechte, facturatie problemen met diverse Internet Service Providers kan men toch moeilijk catalogeren als zijnde "normaal", integendeel.
Een voorbeeldje.
Zelf heb ik op 27 november 2010 bij Telenet een internet en telefonie abonnement opgezegd naar aanleiding van de aanpassingen van de Algemene Voorwaarden. Dit kon kosteloos zoals door Telenet en diverse media gemeld. De opzegging, per aangetekend schrijven, van mijn internet en telefonie abonnement vermeldde dan ook expliciet dat ik beide abonnementen kosteloos wenste te beëindigen.
Louter het feit dat de duidelijk onterecht aangerekende opzegvergoeding diverse telefonische contacten vereisen én zelfs twee stapsgewijze schriftelijke correcties laten me besluiten dat er mijn inziens geen sprake was van ter goeder trouw handelen van Telenet.
Vele van de door de mede forumgebruikers alhier neergeschreven facturatie problemen met bijvoorbeeld Telenet lees ik dan ook met het bovenstaande in gedachte.
Actie! Maar welke actie??
Men kan uiteraard zulke problemen / klachten bundelen.
Doch stelt er zich de vraag wie of welke instantie een einde zou kunnen maken aan deze praktijken?
Eerlijkheidshalve denk ik dat een "anoniem" gmail adres of een forum gebruikersaccount met in hoofdzaak negatieve beoordelingen niet mijn voorkeur geniet...
Louter kijkend naar de talrijke hier op het forum gemelde, en terechte, facturatie problemen met diverse Internet Service Providers kan men toch moeilijk catalogeren als zijnde "normaal", integendeel.
Een voorbeeldje.
Zelf heb ik op 27 november 2010 bij Telenet een internet en telefonie abonnement opgezegd naar aanleiding van de aanpassingen van de Algemene Voorwaarden. Dit kon kosteloos zoals door Telenet en diverse media gemeld. De opzegging, per aangetekend schrijven, van mijn internet en telefonie abonnement vermeldde dan ook expliciet dat ik beide abonnementen kosteloos wenste te beëindigen.
- Feit is dat mijn aanrekening van 9 december 2010 een verschuldigd bedrag vertoonde van liefst 226,71 euro mét een expliciete vermelding "opzegvergoeding"...
==> Diverse telefonische contacten met Telenet leverde tegen de telefonisch afspraken in het volgende op: - Een aanrekening dd 11 december van 2010 met een verschuldigd bedrag van 36,71 euro.
==> Dus opnieuw diverse telefonische contacten met Telenet met als resultaat het volgende: - Een aanrekening dd 17 december van 2010 met een verschuldigd bedrag van - 0,97 euro.
Louter het feit dat de duidelijk onterecht aangerekende opzegvergoeding diverse telefonische contacten vereisen én zelfs twee stapsgewijze schriftelijke correcties laten me besluiten dat er mijn inziens geen sprake was van ter goeder trouw handelen van Telenet.
Vele van de door de mede forumgebruikers alhier neergeschreven facturatie problemen met bijvoorbeeld Telenet lees ik dan ook met het bovenstaande in gedachte.
Actie! Maar welke actie??
Men kan uiteraard zulke problemen / klachten bundelen.
Doch stelt er zich de vraag wie of welke instantie een einde zou kunnen maken aan deze praktijken?
Eerlijkheidshalve denk ik dat een "anoniem" gmail adres of een forum gebruikersaccount met in hoofdzaak negatieve beoordelingen niet mijn voorkeur geniet...
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik heb hier zelfs een factuur zonder enige vermelding!Feit is dat mijn aanrekening van 9 december 2010 een verschuldigd bedrag vertoonde van liefst 226,71 euro mét een expliciete vermelding "opzegvergoeding"...
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Kijk, u doet met uw forum wat u wil.
U , geeft antwoorden zoals u wil.
Als u mijn bericht negeert, dat is zoals u dat wil.
Als u daar een negatief antwoord op geeft, is dat zoals u dat wil.
Ik heb een nieuwe start gevraagd hier op het forum en hou mij daaraan, de zaken beleefd te beantwoorden, niet te vloeken en niemand te beledigen.
Dat ik wil hulp bieden aan gedupeerden, dat is mijn zaak.
Dat ik dat wil doen, op de manier van klachtenbundeling, dat is mijn zaak.
U doet wat u wil, en ik doe wat ik wil.
Ik zal niet meer reageren op dit account.
Ik heb trouwens al lang een ander gemaakt.
En ik zal de gedupeerden achter uw rug om benaderen, dat is eigelijk wat je nu bereikt hebt.
U kan klanten helpen, met technische uitleg, dat kan ik niet.
u kan klanten helpen met een of ander probleem van administratieve aard. dat kan ik niet.
Maar ik kan klanten helpen met andere problemen, die u niet kunt, omdat u belangen hebt met uw werkgever.
Als u dat niet begrijpt, is dat weer zoals u wilt.
Maar toch doe ik het, en dat is weer zoals ik dat wil.
Dat u mij afweert raakt mijn koude kleren niet, ik werk liever zonder mensen die belangen hebben met die twee telecom bedrijven.
Vriendelijke groeten
En ratelen nu maar....
Ben best tevreden, bij telenet heb ik wat ik wou en heb ik waar ik voor betaal, bij Belgacom was dat onmogelijk, daar moest ik betalen voor dingen die ik niet kon krijgen.
Mod edit: dubbele post samengevoegd
U , geeft antwoorden zoals u wil.
Als u mijn bericht negeert, dat is zoals u dat wil.
Als u daar een negatief antwoord op geeft, is dat zoals u dat wil.
Ik heb een nieuwe start gevraagd hier op het forum en hou mij daaraan, de zaken beleefd te beantwoorden, niet te vloeken en niemand te beledigen.
Dat ik wil hulp bieden aan gedupeerden, dat is mijn zaak.
Dat ik dat wil doen, op de manier van klachtenbundeling, dat is mijn zaak.
U doet wat u wil, en ik doe wat ik wil.
Ik zal niet meer reageren op dit account.
Ik heb trouwens al lang een ander gemaakt.
En ik zal de gedupeerden achter uw rug om benaderen, dat is eigelijk wat je nu bereikt hebt.
U kan klanten helpen, met technische uitleg, dat kan ik niet.
u kan klanten helpen met een of ander probleem van administratieve aard. dat kan ik niet.
Maar ik kan klanten helpen met andere problemen, die u niet kunt, omdat u belangen hebt met uw werkgever.
Als u dat niet begrijpt, is dat weer zoals u wilt.
Maar toch doe ik het, en dat is weer zoals ik dat wil.
Dat u mij afweert raakt mijn koude kleren niet, ik werk liever zonder mensen die belangen hebben met die twee telecom bedrijven.
Vriendelijke groeten
En ratelen nu maar....
Als je op een forum leest, moet je niet alleen de regeltjes lezen die jou aanbelangen.axs schreef:Oei? Bij Telenet ook al niet gekregen wat je wou??
Ben best tevreden, bij telenet heb ik wat ik wou en heb ik waar ik voor betaal, bij Belgacom was dat onmogelijk, daar moest ik betalen voor dingen die ik niet kon krijgen.
adizal je zit hier bij echte belgacommers,
Je ziet genoeg aan die negatieve duimpjes,allemaal voor de telenetters.
Ik ben zeer tevreden over Telenet.
Laatst gewijzigd door donato 27 aug 2011, 19:35, in totaal 1 gewijzigd.
Wel heb ik wel fouten schrijven, zeker als ik wat zenuwachtig ben.Joe de Mannen schreef:Als je dan al klachten wil bundelen, dan hoop ik dat je iemand onder de arm neemt die zonder fouten kan schrijven. Ik voel me in elk geval niet 'banadeeld' J.
Ik wil klachten bundelen, jullie bundelen kabels, ik zal zeker zorgen dat ik mijn klachten niet bundel, zoals jullie je kabels bundelen, het is duidelijk dat er dan niet veel van in huis gaat komen aan jullie prestaties te zien.
Ik hoef niet te raden, de resultaten zie je hier wat het forum presteerd in al die jaren.jackho schreef:klachten bundelen !? om maar één voorbeeld aan te halen, voor lidl hebben ze al meer dan genoeg klachten gebundeld enz...enz... en wat is tot nu toe het resultaat , je mag tweemaal raden !!
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik bundel geen kabels en heb totaal geen belangen bij welke operator dan ook. Maar door uw verwarde uitleg heb ik nog meer compassie met de mensen die wel met u in zee gaan.
Toch succes met het bundelen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Thans in de topic staat ook telenet. Dus dit heeft niets te maken met telenet vs belgacom.donato schreef:adizal je zit hier bij echte belgacommers,
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
Wel klachten bundelen dat houd ook in dat je klachten bundeld met dezelfde onderwerpen.meon schreef:Tja, klachtenbundeling heeft enkel zin als het om dezelfde klacht gaat. Aangezien iedereen in z'n eigen situatie zit en de de omstandigheden meestal erg verschillend heeft een dergelijke oproep m.i. weinig zin...
het eind doel is de mensen die uit ergenis een procedure slag ingaan een hart onder de riem te steken.
Als je bvb een procedure hebt over een factuur, zal de advokaat van het telecom bedrijf altijd proberen van naar voor te schuiven dat het om een eenmalig of alleenstaand feit gaat.
Met een bundel klachten 10,20 of meer die over dezelfde materie gaan, zal geen rechter geloven dat het een eenmalig of alleenstaand feit is.
Wel vriend het raakt mij koude kleren niet.donato schreef:adizal je zit hier bij echte belgacommers,
Doen jullie belgacommers tegenover de klanten ook, duimpje omlaag
Tja de kabels bij belgacom zijn inderdaad verwarrend.Joe de Mannen schreef:Ik bundel geen kabels en heb totaal geen belangen bij welke operator dan ook. Maar door uw verwarde uitleg heb ik nog meer compassie met de mensen die wel met u in zee gaan.
Ik spreek niet van procederenraf1 schreef:Als je wil procederen, begin dan eens met de illegale prijsaanduiding van de pakketten.
Er zijn bij Belgacom inderdaad bekwame mensen, maar zoek ze maar eens tussen al die verwarrende kabels, robs, lussen, wijkcentrales en noem maar op.titanium schreef:Ik vind dit niet echt nodig. Als je de nodige topics afgaat kan je voldoende ongenoegen lezen en problemen die mensen in het verleden hebben gehad. Ik zou de mensen persoonlijk niet aanraden om u hierover te mailen. Hier zitten voldoende bekwame mensen die andere mensen in het verleden al met succes geholpen hebben. Er zijn tegenwoordig ook mensen van ISP's aanwezig om te proberen alles mee recht te trekken. Voor mij is deze topic dan ook overbodig en een vorm van een haatcampagne van een gefrustreerd iemand...
Bye Belgacommers, veel succes, tot kabels of rops of lussen
Mod edit: vijfdubbele post samengevoegd, gelieve erop te letten
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
1. De meeste klachten worden opgelost via de provider zijn helpdesk. Wel kan je ze beter voorkomen en zorgen dat je zelf niet in de fout gaat. Het is niet de eerste keer dat een technieker nodeloos uitrukt om gewoon de modem in het stopkontakt te steken, en dat daar later discussie van komt voor de vrij hoge kosten die je betaald.
2. Userbase werkt zonder inmenging van providers, daarom dat ze hier ook allemaal van dienst mogen zijn. En de nicknames van de ISP zijn hier ook aanwezig om ons "klanten" te helpen. Charlotte en eva om er een paar te noemen.
3. Mijn problemen worden door de ombudsdienst van telecommunicatie verholpen, en niet door een gefrustreerd persoon die onbekend achter een nickname schuilt.
4. Zelf ben ik telenetter en ben zeker niet pro telenet of tegen belgacom. Het zijn gewoon twee verschillende technieken die zijn voor - en nadelen hebben.
2. Userbase werkt zonder inmenging van providers, daarom dat ze hier ook allemaal van dienst mogen zijn. En de nicknames van de ISP zijn hier ook aanwezig om ons "klanten" te helpen. Charlotte en eva om er een paar te noemen.
3. Mijn problemen worden door de ombudsdienst van telecommunicatie verholpen, en niet door een gefrustreerd persoon die onbekend achter een nickname schuilt.
4. Zelf ben ik telenetter en ben zeker niet pro telenet of tegen belgacom. Het zijn gewoon twee verschillende technieken die zijn voor - en nadelen hebben.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Klachtenbundeling kan een positieve zaak zijn als je veel gelijkaardige klachten kan bundelen. Ik hoop alleen dat de topicstarter beseft wat hij/zij zich allemaal mogelijk op de nek haalt ?
- De achtergrond / geschiedenis van iemand anders zijn problemen is U onbekend.
- U bent niet zeker of diegenen die U contacteren U het volledige plaatje schetsen (achterhouden van info of misschien zelfs verkeerde info geven).
- Heeft de klant wel recht op waarop hij denkt recht te hebben : zie algemene voorwaarden ISP (*1)
- Het risico dat U meer kosten gaat maken dan de financiële tegenwaarde van uw probleem (*2)
Dit is niet om U te zeggen wat U moet doen of niet moet doen. Gewoon mijn persoonlijke mening erover.
(*1) Voorbeeld hiervan uit mijn eigen persoonlijke ervaring :
Ik heb zelf ook een probleem gehad met mijn vorige ISP en heb hierdoor 3 betaalde weken zonder internet gezeten. Maar de mooie 'algemene voorwaarden' van de betreffende ISP waren overduidelijk : ik had géén recht op compensaties hierdoor en kon pas contractbreuk inroepen na 60 dagen geen internet te krijgen geleverd. Uiteraard moest er intussen wel betaald worden. Ik heb toen de buil met de blaar genomen. Maar ik was wel met de eerste beste goede gelegenheid weg naar een andere provider. En mij ooit nog terugwinnen als klant, daar zal een gratis activatie of modem absoluut niet voor volstaan. En goede mond-aan-mond-reclame : daar hoeft mijn ex-provider alvast niet langer meer op te rekenen; terwijl ik in het verleden wel al goede reclame - want was toen wel nog tevreden - voor hun heb gemaakt met minstens één nieuw abonnement voor hun tot gevolg.
(*2) In mijn geval waren de kosten : 3 weken onbetaald internet, verschillende telefoongesprekken die hierrond gevoerd waren, 2 aangetekende brieven (de contacten via e-mail en hun ticketsysteem tel ik niet, want die waren kosteloos voor mij : op kennissen hun computer en internetverbinding).
- Eerste brief : ingebrekestelling voor het niet oplossen van het probleem;
- Tweede brief (ongeveer een half jaar later) : opzegging van mijn abonnement.
P.S. : voor de duidelijkheid : ik heb noch klachten bij Telenet noch bij Belgacom, ben wel bij beiden klant (Classic line bij Belgacom, analoge kabel-tv bij Telenet). Internet wordt me geleverd door Scarlet.
- De achtergrond / geschiedenis van iemand anders zijn problemen is U onbekend.
- U bent niet zeker of diegenen die U contacteren U het volledige plaatje schetsen (achterhouden van info of misschien zelfs verkeerde info geven).
- Heeft de klant wel recht op waarop hij denkt recht te hebben : zie algemene voorwaarden ISP (*1)
- Het risico dat U meer kosten gaat maken dan de financiële tegenwaarde van uw probleem (*2)
Dit is niet om U te zeggen wat U moet doen of niet moet doen. Gewoon mijn persoonlijke mening erover.
(*1) Voorbeeld hiervan uit mijn eigen persoonlijke ervaring :
Ik heb zelf ook een probleem gehad met mijn vorige ISP en heb hierdoor 3 betaalde weken zonder internet gezeten. Maar de mooie 'algemene voorwaarden' van de betreffende ISP waren overduidelijk : ik had géén recht op compensaties hierdoor en kon pas contractbreuk inroepen na 60 dagen geen internet te krijgen geleverd. Uiteraard moest er intussen wel betaald worden. Ik heb toen de buil met de blaar genomen. Maar ik was wel met de eerste beste goede gelegenheid weg naar een andere provider. En mij ooit nog terugwinnen als klant, daar zal een gratis activatie of modem absoluut niet voor volstaan. En goede mond-aan-mond-reclame : daar hoeft mijn ex-provider alvast niet langer meer op te rekenen; terwijl ik in het verleden wel al goede reclame - want was toen wel nog tevreden - voor hun heb gemaakt met minstens één nieuw abonnement voor hun tot gevolg.
(*2) In mijn geval waren de kosten : 3 weken onbetaald internet, verschillende telefoongesprekken die hierrond gevoerd waren, 2 aangetekende brieven (de contacten via e-mail en hun ticketsysteem tel ik niet, want die waren kosteloos voor mij : op kennissen hun computer en internetverbinding).
- Eerste brief : ingebrekestelling voor het niet oplossen van het probleem;
- Tweede brief (ongeveer een half jaar later) : opzegging van mijn abonnement.
P.S. : voor de duidelijkheid : ik heb noch klachten bij Telenet noch bij Belgacom, ben wel bij beiden klant (Classic line bij Belgacom, analoge kabel-tv bij Telenet). Internet wordt me geleverd door Scarlet.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB