Jaarlijkse betaling

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
zabby
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2011, 17:06

Hoi,

Zijn hier nog mensen die voor een jaar betaald hebben maar nog steeds wachten op het activeren van no-limit downloaden?
Heb enkele maanden geleden betaald, moest "een week wachten" om unlimited downloaden te laten activeren, heb reeds verschillende mails gestuurd, zowel naar facturatie als tech helpdesk ... zonder resultaat.

betaald op 03/03/2011
Teller staat nog steeds op 200gb ...

--------------------------------------------------------------------------------
netline
€384.93/jaarbespaar extra: €94.47/jaar
gratis boostpack!**

** boostpack: echt onbeperkt downloaden zonder limiet
-------------------------------------------------------------------------------

ik heb gedurende die maanden nog geen enkele keer meer dan 200gb nodig gehad, maar gaat me meer om het principe :angel:
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Welkom bij dommel :D
Maak je geen zorgen het zal ooit wel eens in orde komen tip : Blijven bellen tot er iemand ginds eens goesting heeft om een vakje aan te vinken.
(mails en tickets komen op dommels helpdesk/mailserver (255.255.255.255) terecht)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

En hou er dan ineens ook rekening mee dat je Dommel geen Creditnota's kent, moest je ooit eens van plan zijn over te stappen naar een andere provider.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

En hou ook rekening dat ze je internet durven aflsuiten zonder waarschuwingen, zomaar voor de lol, voor niks. :bang:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”