Gigaset A580IP

Plaats reactie
benq
Starter
Starter

Ik heb nog geen ervaring met VOIP, maar de telefoonkosten stijgen de laatste maanden iets te hard. Tijd om er iets aan te doen.

Daarom wil ik dus via VOIP gaan bellen.
Concreet wil ik een telefoon kopen om dus aan de slag te gaan.

Aangezien ik geen enkele ervaring heb wil ik voor de zekerheid even een bevestiging krijgen op een vraagje.

Via WeePee wil ik dus een telefoon kopen. Er is een aanbieding: Gigaset A580IP

Zoals ik op het forum al gelezen heb kan je meerdere sip providers selecteren.
Ik wil dus voor de mobiele nummers een andere provider als voor de gewone nummers. Is het met deze telefoon mogelijk om in te stellen dat de 04 nummers via een andere provider gaan? Is het mogelijk om inkomende gesprekken via WeePee te laten binnenkomen en uitgaande via (verschillende) andere providers te laten gaan, op basis van het nummer?

Ik weet dat dit mogelijk moet zijn, ik weet alleen niet zeker of het met deze telefoon mogelijk is. Daarom dat ik het voor de zekerheid vraag.

Ik dank jullie alvast voor het antwoord.

Groeten
CNAKiller
Starter
Starter

Ja, dat is allemaal perfect mogelijk :-)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

googlen kan wonderen doen....misschien moet je dat ook eens proberen :beerchug: ....(staat ook op het forum) Gigaset A580IP 6 sip accounts

http://gigaset.com/hq/en/product/GIGASETA580IP.html
Multiline flexibility: register up to 6 handsets and use up to 6 SIP accounts from multiple providers
vb. weepee incoming
vb. poivy voor landlines
vb. jumblo voor mobile
da's samengevat wat de meeste hier doen :-D

handleiding
http://gigaset.com/hq/en/product/GIGASE ... ab=manuals

zal je zelf moeten doornemen 8)

nog vragen....stel ze hier

PS. Je kan ook een ATA adapter kopen à la Linksys SPA-3102 of Obi110 of een router fritzbox (we hebben geen gegevens of je nog pstn wilt of je VDSL/ADSL/Cable hebt....laatste = belangrijk bij routerkeuze fritz)
benq