![Afbeelding](http://oi56.tinypic.com/2upe040.jpg)
voor meer info verwijs ik naar de site
OK, iemand die duidelijkheid kan scheppen?Lord Utopia schreef:Tot 30 september is de applicatie zonder enige verplichting gratis te testen. Ook de films op aanvraag in het TV Overal-aanbod zijn tijdelijk gratis. Wie Proximusklant is en een abonnement heeft op Internet on GSM of Mobile Internet (met een volume hoger dan 50 MB), krijgt per maand één uur Mobiel Internet gratis (wat enkel geldig is voor TV Overal). In eerste instantie is het live tv-kijken enkel weggelegd voor Belgacom TV-gebruikers, dus daar kan nog verandering in komen.
momenteel wel want je hebt login gegevens van e-services nodig om de app te gebruikenAstralon schreef:Moet je nu Belgacom TV klant zijn of niet?
Geldt dit zowel voor het verbruikte volume op uw Belgacom VDSL2 verbinding of ook op het 3G netwerk van Proximus?Op het eerste #bethefirst-event van Belgacom wist de telecomgigant ons mee te geven dat het verbruik op 200 MB ligt voor een uurtje tv kijken; de megabytes worden afgetrokken van het beschikbaar volume.
Ik krijg dat ook... zelfde toestel.titanium schreef:Deze app is niet compatibel met uw TiTanium.
Niet tof![]()
Samsung Galaxy S2
Voor 3G en WiFi.TomG schreef:Geldt dit zowel voor het verbruikte volume op uw Belgacom VDSL2 verbinding of ook op het 3G netwerk van Proximus?Op het eerste #bethefirst-event van Belgacom wist de telecomgigant ons mee te geven dat het verbruik op 200 MB ligt voor een uurtje tv kijken; de megabytes worden afgetrokken van het beschikbaar volume.
Scarlet klanten zullen vermoedelijk niet kunnen genieten van het gratis aanbod want je hebt e-services gegevens nodig om de app te gebruikenToMiKoN schreef:Iemand een idee hoe het met Scarlet klanten zit die Belgacom TV hebben?
waarom? staat toch in market en blijkbaar toegankelijk voor iedereen want ik heb geen Belgacom gsmtitanium schreef:Heeft er iemand een rechtstreekse link naar de apk bestand?
Scarlet schreef: Inderdaad. Dit is enkel voor belgacomklanten momenteel. Er is nog geen exacte datum gekend waarop dit ook mogelijk zal zijn voor scarlet klanten.
Die marketing mensen zijn zo goed dat noch de klant, noch hun eigen personeel weet wat er aangeboden wordt.Ik moet mijn vorig bericht corrigeren, TV Overal is enkel voor TV-klanten. Niet TV-klanten hebben enkel toegang tot tv-gids