Een beetje de mentaliteit van de grote telecom spelers...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... L3eeC2lJZs
Thanks for takin' my money ASSHOLE !
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ze zegt daadwerkelijk wel "reglear" dus ik zie niet het probleem met de subson4bam schreef:Als dit echt door deze "firma" werd gemaakt mogen ze in het vervolg eens een spellchecker gebruiken. "reglear" theater
Heel de conversatie is gewoon gesubbed exact naar hoe ze de woorden uitspreekt.
Een beetje zout op de wonde strooien zou ik zo zeggen
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Weet ge er is geen enkel ander volk dat zo veel zaagt over spelling ! Ik heb dit nog nooit ergens op een anderstalig forum zien staan !? Ik heb ook zoiets van doe moeite blah blah maar daar houdt het op ! Wij maken er zelfs topics over en onderzoeken zelfs hoe onze kinderen sms'en.on4bam schreef:Als dit echt door deze "firma" werd gemaakt mogen ze in het vervolg eens een spellchecker gebruiken. "reglear" theater
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
België is dan ook het land van de studiekes over alles hé. Hier geven ze meer geld aan het onderzoeken van iets dan de effectieve uitvoering. Mooi voorbeeld is onze belgische wegen en infrastructuur. Ze moeten een studieke maken over wat er met sommige verlichtingspalen is gebeurt, ze moeten onderzoeken waarom de puttekes ni uitgekuist zijn. Ze moeten juist niets onderzoeken, ze moeten het OPLOSSEN. Waarom zouden die palen roesten denkt ge? omdat ze versleten zijn é. Waarom staan die puttekes onder water, omdat ze in tijden al niet meer deftig zijn gereinigd. Moette daarvoor studiekes doen? NEEN.