geen internetverbinding in Leuven

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

nog iemand problemen met dommel in leuven (centrum) of ergens anders? ik kan namelijk geen verbinding maken met internet sinds.deze.namiddag... dit is.mobiel verzonden...
Afbeelding
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

geen probleem hier op Dommel's eigen ADSL2+ netwerk.
cityconnect Leuven
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

waar zou ik dan het.probleem moeten zoeken? heb resets uitgevoerd... kabels gecheckt.. het internet viel uit tijdens gebruik. het lampje adsl sync doet.niets op de modem/router en in het configuratie menu staat dat de lijn fysiek down is.

edit: het betreft cityconnect. dus adsl2+
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13622
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Dommel bellen. Ik wens je veel geluk... dat meen ik.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik vrees het ook maar waar vind ik het telefoon nummer van de technische dienst? kan enkel dat ticket systeem vinden.

Is het zo erg de support van dommel? ga ik weken zonder internet zitten? :s

Zonder internet is al een groot deel van de ontspanning die minder leuk is of onbestaande, maar voor mijn studies heb ik het eigenlijk ook best wel hard nodig....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Actie!

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb deze namiddag al zo een ticket ingediend bij dommel... ben benieuwd... als ze niet binnen de 10 dagen reageren en een oplossing voorstellen of het weken duurt eer het opgelost is dan vertrek ik naar Telenet... was dit toch al van plan en is niet de eerste keer dat internet van dommel niet werkt.. vorige malen had ik wel geen fysieke down van mijn lijn, dus vrees het ergste voor nu.

Ik heb nu betaald voor de periode 2011/04/11 2011/05/11 , dan zou ik dus voor 2011/04/11 moeten opzeggen om dat de laatste factuur geweest te late zijn? want dat is dan toch een maand voor de volgende factuurperiode begint? of heb ik dit fout?

en als ik naar Telenet ga, dan ga ik zo een contract van een minimum periode van een jaar aan. Kan ik echter in dit jaar verhuizen (en mijn Telenet producten gewoon meenemen) of wordt dit bij telenet gezien als een einde contract en moet ik dus een opzegvergoeding betalen? Ik heb namelijk verhuisplannen voor september dit jaar.
Afbeelding
depeje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 695
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 31 keer
Contacteer:

Verhuizen gaat binnen dat jaar, maar voor die verhuis betaal je wel iets van een 20 of 50 eoro.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Ik heb reeds sinds 17/02 geen internet meer in Kessel-Lo! Ook dommel! (ik post dit op 1 april, maar dit is geen grap voor de duidelijkheid).

Verscheidene malen naar helpdesk gebeld, maar geen oplossing gekregen. Eén maal een vaag verhaal over een plug dat niet goed zat, maar dit gingen ze zo snel mogelijk oplossen... Niet dus. Echt schandalig.

Ik stap over naar telenet. Dit had ik eigenlijk al veel langer moeten doen, maar 'k had het nogal druk de voorbije weken en ik hoopte dat ze het uiteindelijk wel gingen oplossen (En overstappen is in mijn geval een beetje ingewikkelder omdat het eerste verplichte jaar abonnement nog niet voorbij is).

Vermijd dommel als de pest...
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Dit bericht is ook geen grap voor de duidelijkheid :)

Ik heb reeds gisteren ook naar de helpdesk gebeld, ze konden me niet helpen... dus heb ik men abbo opgezegd en heb telenet gebeld, ze komen mijn internet en digitale televisie volgende week installeren :)

Maar ik vrees dat ik nog niet van die dommel mannen af ben...

Heb hun een mail gestuurd dat ik wilde opzeggen, echter geen gehoor van gekregen...
Ik heb ook een aangetekende brief gestuurd gisteren, via track en trace gezien dat deze vandaag niet aangenomen is op de bestemming (hun kantoor in diepenbeek), een beetje vreemd natuurlijk voor een onderneming dat er niemand thuis was...

so am I in trouble met mijn opzegging?
Afbeelding
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Volgens mij heb je je aangetekende brief naar het verkeerde adres gestuurd.

kantoor

schedom nv
sint-lambertusstraat 87
3401 landen
belgië
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

in de infobase2 hier op userbase staat nogtans
Hoofdzetel:
Schedom NV/SA
Sint-Lambertusstraat 87
3401 Landen

Kantoor:
Schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
en even verder
Om je abonnement op te zeggen dien je na 12 maanden 1 maand opzeg te respecteren en stuur je best een aangetekend schrijven naar :

Schedom NV/SA
Steenweg 19/01
3590 Diepenbeek
was deze informatie dan fout?
Afbeelding
User_Rudy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 16 jan 2009, 12:57
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 9 keer

Kijk dan toch even op jouw factuur, dan zal je zien dat het Landen is.
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

op de website van Dommel staat onder contact wel duidelijk enkel en alleen het adres in Landen:
schedom nv
sint-lambertusstraat 87
3401 landen
belgië

telefoon: +32 11 920 000
fax: +32 11 920 000
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Het is idd Landen, 'k heb het nagekeken in m'n contract.
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Blijkbaar zijn er nog meer gedupeerden:
http://www.test-aankoop.be/forums-topic ... 545049.htm
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Lol, een thread van 3 posts. :roll: :lol:

Dat dommel een slechte provider is is ondertussen al wel geweten. Veel valt er niet aan te doen buiten opzeggen van zodra uw jaarcontract ten einde loopt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

betekend dit dat mijn aangetekend zenden naar Diepenbeek niet geldig is en dat ik nog eens aan 6 euro een aangetekend zenden naar landen moet doen? ze hebben toch een kantoor in diepenbeek, of niet?

Ik heb namelijk even op userbase gezocht en in alle topics wordt aangeraden om naar Diepenbeek te sturen ipv naar landen;;; :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Zie eens wat er in uw contract staat.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Nu dacht ik toch dat ik dat allemaal had aangepast....

Mijn excuses.

Update: In principe kan het naar beide adressen verzonden worden en volgens de algemene voorwaarden die ik in mijn bezit heb moet het naar Diepenbeek waar ik mijn opzegging dan ook naartoe heb verzonden en geen problemen mee heb ondervonden enkele maanden geleden.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”