XBMC Port From Sigma

Plaats reactie
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Vandaag heeft sigma Designs aangekondigd dat ze bezig zijn met het porten van de populaire xbmc mediaplayer.
De chips van sigma worden veel gebruikt in populaire mediaspelers zoals de popcornhour.
http://xbmc.org/theuni/2011/01/05/xbmc-port-from-sigma/
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Naais, ze zullen wel moeten want anders worden ze binnenkort gewoon uit de markt gedrukt. Ik heb mijn NMT ondertussen ook al vervangen door een goedkope ION2 based htpc met XBMC, wat in ALLE gevallen superieur is.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Ik heb hetzelfde gedaan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik dacht een goed half jaar geleden als eens iets gelezen te hebben dat iemand XBMC op z'n Popcornhour had draaien (wel eerder experimenteel).

Ik begrijp trouwens niet waarom er geen enkel bedrijf een mooi toestel maakt (met HIFI component look, niet zo'n maf ding als de Boxee) en zorgt dat XBMC hier makkelijk op te installeren is. Als je de forums leest zoekt eigenlijk iedereen dit... maar nee, fabrikanten dringen dan hun eigen software op of verkrachten XBMC totaal.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

yups, op het nmt forum is er al langer een melding van een xbmc poort maar die is nooit public geweest...

Over de hifi formfactor dan, waarom nieuwe technologie in oude dozen stoppen ? m'n squeezebox is klein en fijn, m'n nmt is klein en fijn, m'n sat reciever is klein en fijn, en daaronder staat dan een bakbeest van een versterker. Het word tijd voor een goeie klasse d versterker met heel de nieuwe rimram ingebouwd...

Op elkaar ziet er niet uit, maar naast elkaar is het mooier dan een oude hifitoren.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Er is inderdaad al een tijdje geleden iemand begonnen met de ontwikkeling van xbmc voor de popcornhour maar dat project lijkt me een beetje stil gevallen.

Wat denk je van deze htpc case
http://www.dvinehtpc.com/mce302.html

Er zijn toch genoeg htpc cases die mooi passen bij je hifi componenten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Cases zijn er inderdaad genoeg... maar dan kom je niet aan de prijs van bv. een Boxee Box. Je bent dan ook met een volwaardige PC bezig (resources, stroomverbruik, vereiste hoogte, ...) daar waar tegenwoordig die Intel SOC best geschikt is.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Die port zal wel nooit het levenslicht zien voor m'n A-110 :(
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

@meon die heeft niet genoeg power om de GUI van XBMC aan te kunnen.

De reden dat Sigma wel moet is dat binnenkort je op de D-Link Boxee box XBMC zal kunnen installeren en Sigma riskeert volledig uit de markt gedrukt te worden door Intel met hun SoC en de Nvidia Tegra 3 die op komst is.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

De concurrentie van de Intel / Nvidia SOC's klopt wel, maar voor de boxee box was er al aangegeven dat zij dit niet zouden toelaten om er andere software op te zetten onder druk van D-Link.

Er is trouwens al een nieuwe fabrikant die een boxee-box uitbrengt, exact dezelfde HW specs + de remote, maar dan wel met mogelijkheid voor een interne disk e.d. en in een normale form factor.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb hier een HDX1000 staan en het enigste wat me hindert aan dat toestel is dat het zeer langzaam is op het netwerk.
Zo te zien/lezen komt het door de sigma chip, die te langzaam is.

Nu was ik deze morgen nog aan het denken om zelf een htpc te maken, maar vroeg me af wat het beste is.
Een µATX of mini ITX mobo, welke cpu (atom?), dat zijn de belangrijkste zaken die ik me afvroeg.
Ik heb veel goesting om een htpc te bouwen en dan er xmbc op te zetten.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

AnD, als het goedkoop moet/mag zijn, is de ASUS s1-at5nm10e echt een zeer goed alternatief. Kost rond de 200 euro (+15euro voor 2Gb RAM) en hij draait XBMC vlekkeloos. Bij mij draait hij Win7 + XBMC (waarbij Win7 puur gekozen is voor compatabiliteit en eventuele extra features zoals browsing e.d.), maar die speelt ALLES af en dat is stukken beter dan mijn HDX-1000 !

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Wat speelt m'n hdx dan niet af ?
Hoelang duurt het voor xbmc opgestart is ?
Kan ik met die htpc makkelijk m'n logitech AB gebruiken of met er dan nog iets bijgekocht worden ?
Is dat ding stil ?( ik heb de hd uit m'n hdx gegooid omdat ik het geluid van de wd green 1tb beu was)
Zapt dat sneller dan m'n hdx ?(ik heb een 250 tal mappen met series waarvan ik de meest gebruikte op nummer selecteer dus niet eindeloos door menu's zappen)
Wat is het voordeel tov de hdx1000 die ik nu heb ?

Ik zoek in de nabije toekomst m'n hdx te vervangen door iets anders omdat ik na een 30tal seconden 1 seconde geen geluid heb (een bekende bug met hdmi <-> versterker)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Die ASUS s1-at5nm10e ziet er interessant uit, hier ga ik wat meer info over opzoeken, bedankt voor de tip.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@iceke,

XBMC start op in een paar seconden (5 ofzo). Uit standy is het +/- 2 seconden.
Zappen is *tig malen sneller en ook veel mooier (imdb info, synopsis, video/audio info ...)
Ik moet nooit geen ondertitels meer downloaden. Gewoon film/serie starten == menu / ondertitels / taal kiezen en word automatisch gedownload en activeert.
De HDX speelt alles wel af, maar ondersteunt geen bluray formaat/iso's, heeft "soms" problemen met DVD iso's, etc ... geen DTS-HD en DTS Master support

Werkt perfect met een bluetooth of IR afstandsbediening, ik gebruik zelf mijn Xbox 360 MediaRemote
Geluid ... valt wel mee, als het stil in de kamer is hoor ik die wel wat ruisen (fans) als hij aanstaat, maar totaal onhoorbaar bij film/serie (ook bij laag volume), en als hij niet word gebruikt gaat hij automatisch naar standby en hoor je niks.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Kan je die dan ook nog gebruiken als torrent client ?
En is het juist als ik zeg dat je maximaal 2 harde schijven kan inzetten ?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Als test heb ik het volgende gedaan toen de 250Gb SATA disk er nog instak.
Atom D525, 2Gb RAM, Windows 7 x86:

1. 4 torrents in de queue als download
2. Full AV Scan (met Security Essentials 2011)
3. Afspelen van de film 2012 in 1080p met DTS

Tijdens het spelen heb ik niks, maar dan ook niks, van vertraging gemerkt.

Ondertussen is die 250Gb SATA vervangen door een 32Gb SSD, want alles staat bij mij thuis een op fileserver en ik stream alles over een bedraad netwerk (hoewel ik die 2012 ook over de interne wlan gestreamed kreeg zonder haperingen !)

Ik draai momenteel dus onder Windows 7 omdat de XBMC live momenteel wat issues had/heeft met de onboard IR receiver, al de rest werkt wel onder linux.

grtz,
Sasuke

TIP: Als je Windows 7 zou installeren, disable dan de Windows Search service !
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik heb de laatste tijd meer en meer problemen met mijn HDX-1000. Steeds meer files moet ik herwerken eer ik ze kan afspelen als het dan al lukt. Het is een aardig bakje maar de support laat serieus te wensen over. Veel van de problemen die ik heb zouden met een simpele firmware-update op te lossen zijn. Van zodra ik er het budget voor kan vrijmaken gaat hij de deur uit en koop ik mij iets waar ik XBMC op kan draaien, ik had nooit mogen veranderen 8)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik ben zelf een HTPC aan het bouwen. Ik had een beetje bang van de performantie van de Atom, ben dus voor de Celeron versie gegaan: Zotac IONITX-P-E
http://tweakers.net/pricewatch/267824/z ... x-p-e.html

Met een Aopen kastje, slot-in DVD en latje van 2GB RAM.

Daarbij een MCE ontvangen (via Ebay enkel de ontvanger gekocht, scheelt weer centen, ik heb toch een Harmony)

Volgende week zou het moederbord er moeten zijn, heeft nogal lange besteltijd.

Ik ben het gedoe met mijn popcorn beu (A110 heeft last met DTS, dropouts, en na het afspelen van een mkv 1080p moet het ding herstart worden)

Met Oversight erop was de interface wel heel mooi met IMDB info en Boxsets en mooie covers.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Geen idee wat je hebt moeten betalen... maar als ik prijzen zie voor dat MB tussen 158 en 203 euro... dan zou ik toch gaan voor een GA-H55M-SUB3 met Core i3 zoals ik nu gebruik voor m'n server (en daar was ik 207 euro aan kwijt).
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Die i3 en hardware video versnelling is niet de beste combo, de ION chipset wordt veel beter ondersteund door XBMC
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Maar wat ik lees van tests heeft die power genoeg om 1080p onder alle omstandigheden te doen... daar waar jij de ION acceleratie moet gebruiken.

Maw. als er morgen een videoformaat uitkomt waarvoor er geen acceleratie mogelijk is dan ben je gezien met een ION.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@r2504, hangt van de CPU af dan he ... de Atom 525 kan zelf ook al serieus wat aan natuurlijk. Maar verder heb je wel wat gelijk, maar tegen de dag dat h264 / dxva achterhaald is, zal het zowiezo al wel tijd zijn voor een nieuwe htpc. Tot die tijd is een Atom/ION combo gewoonweg het ideale systeem op alle vlakken (voor media dan toch).

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb ook een ASUS s1-at5nm10e besteld met een Kingston KVR1066D3S7/2G geheugenlat.
Ik gebruik dan de harde schijf van mijn hdx1000.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Gisteren bericht gehad dat het was opgestuurd, dus denk ik dat die vandaag gaat aankomen.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Volgens mij gaat dit niet goed komen, na jaren kiezen de ontwikkelaars eindelijk voor het geld van Sigma, tot daar geen probleem, maar wat zal Sigma ervan vinden dat hun app ook illegaal gebruikt word op xbox/ipad/atv en co ?
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Je gaat hier wel heel kort door de bocht, iceke.

Sigma hoeft niks te betalen om de (open!) sourcecode van XBMC te porteren. De XBMC-devs hebben niet voor het geld gekozen en zijn helemaal niks verplicht jegens Sigma.
De iOS-port heeft al helemaal niks te maken met Sigma.
Er is niks niemendal nada illegaal aan XBMC. Asjeblieft zeg. Ook jailbreaken (wat nodig is om XBMC op iOS-devices te krijgen) is legaal.

Verleden week trouwens in Frankrijk een AppleTV2 gaan kopen. XBMC werkt er nu al fantastisch op, ook voor video's in 720p. Beste mediacenter ooit.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Sigma heeft XBMC meer nodig dan XBMC Sigma hoor. De PCH verbleken in het niets met wat XBMC kan en nu je htpc's met IONs (en binnenkort AMD Fusion) kan Syabas de premium prijzen voor de PCH niet meer justifiëren. Dus daarom was de MIPS port nodig, verwacht je maar een soort van nieuwe PCH waar je zelf XBMC gaat kunnen opladen.

XBMC heeft de strijd gewonnen op Media Center vlak qua software en dat hebben de grote HW producenten door. Intel heeft de CE4100 (Boxee), Sigma komt met een chip en de volgende iteratie ARM chips die XBMC gaan ondersteunen komt er ook aan. Nvidia heeft een slag gemist want de Tegra2 kan slechts 20Mbps h264 aan maar de Tegra3 zal het wel kunnen maken als volwaardige BluRay chipset.

De dag dat XBMC's PVR productierijp is voorspel ik een hoop van die sub 200€ machientjes die XBMC gaan draaien en bij vele huishoudens de settop boxen van de providers gaan vervangen.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

oei,oei, zo bedoelde ik het nu ook weer niet.

De defs van xbmc hebben besloten om te gaan samenwerken met Sigma.
Ik vraag me dan af of dat wel kan, een officiele firma die samenwerkt met een stelletje doe-het-zelvers die software maakt voor gehackte toestellen.
maw, ik hoop dat de samenwerking niet uitdraait op een stopzetting van hun oude activiteiten ;-)
Koyan
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:41
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Je ziet het nog steeds verkeerd. De XBMC-devs hebben niet besloten samen te werken met Sigma. De sourcecode van XBMC is gewoon beschikbaar voor iedereen, en Sigma heeft nu besloten die te nemen en er zelf een eigen versie van te maken. Ze hoeven er XBMC niks voor te betalen, en als ze dat wel zouden doen, is dat gewoon een donatie zonder enige verplichtingen. XBMC is ook niet speciaal gericht op gehackte toestellen. Je hebt er echt een verkeerd beeld van.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Sigma has also expressed an interest in working directly with XBMC developers rather than using an outside company. This leads to the possibility of full-time XBMC devs, which would be a win for everyone involved. We are looking into our options. If the collaboration succeeds, it is quite possible that some turn-key XBMC solutions could be in the works in the not-so-distant future.

This is getting interesting!
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Heb ondertussen XBMC live op de ASUS s1-at5nm10e gezet, na eerst de harde schijf te installeren. ;)
Toestel dat je praktisch niet hoort.
Ik wil al mijn films van mijn computer terug kopiëren naar de xbmc box.
Ik wou dit doen via een smb share, maar het wil maar niet lukken :(
Ik zal nog maar wat verder zoeken...

En dan ook nog eens proberen voor een afstandbediening erop te laten werken.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Probeer het eens via de command line anders? Je kan niet via de interface kopiëren, enkel streamen.
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

XBMC heeft een ingebouwde ftp server toch? toch de xmbc xbox release...
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

TL@ schreef:Ik ben zelf een HTPC aan het bouwen. Ik had een beetje bang van de performantie van de Atom, ben dus voor de Celeron versie gegaan: Zotac IONITX-P-E
http://tweakers.net/pricewatch/267824/z ... x-p-e.html

Met een Aopen kastje, slot-in DVD en latje van 2GB RAM.

Daarbij een MCE ontvangen (via Ebay enkel de ontvanger gekocht, scheelt weer centen, ik heb toch een Harmony)

Volgende week zou het moederbord er moeten zijn, heeft nogal lange besteltijd.

Ik ben het gedoe met mijn popcorn beu (A110 heeft last met DTS, dropouts, en na het afspelen van een mkv 1080p moet het ding herstart worden)

Met Oversight erop was de interface wel heel mooi met IMDB info en Boxsets en mooie covers.
Ik wil zelf ook een htpc bouwen op basis van dat Zotac IonITX-P-E bordje.
Maar ik vind maar geen betaalbare case. En de cases die ik vind moeten vanuit America komen tegen een hogere verzendingsprijs dan dat het ding zelf kost :?
Een mogelijkheid is de Thermaltake Element Q, maar het heeft ook zijn nadelen, zoals een te zware (met lager redement) voeding.
ook een mogelijkheid : de CFI A8889, deze is wel nogal hoog.
de Aopen s180 is ook interessant, maar ik vind geen webshops die hem verkopen, zelfs op Ebay is hij niet te vinden.
Had nog een andere case gevonden, maar die was alleen in Amerike te verkrijgen met verzendingskosten hoger dan de prijs van die case :(

Ik zou graag een leuke case vinden met een 'gewone' (niet slimline) 5.25" bay voor optisch station en een 3,5" bay voor de HDD, zodat ik de blurayspeler uit mijn gewone pc kan gebruiken (heb er nog nooit een bluray schijf ingestoken) en dan kan ik ook de HDD uit mijn HDX gebruiken. Want die NMTs beginnen idd ferme steken te laten vallen door de firmwares die niet meer geüpdate worden, zo moeten hun nieuwe toestellen verkocht krijgen hé ...

Iemand nog een goed idee voor een case?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

En zoiets... http://www.zercom.eu/index.php?p=35&f=1&a=168556 of dit http://www.zercom.eu/index.php?p=35&f=1&a=164603 ?

Anders moet je op de website maar eens kijken... hebben heel wat HTPC kasten.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

r2504 schreef:En zoiets... http://www.zercom.eu/index.php?p=35&f=1&a=168556 of dit http://www.zercom.eu/index.php?p=35&f=1&a=164603 ?

Anders moet je op de website maar eens kijken... hebben heel wat HTPC kasten.
thx voor de tip :-D
die MC-700 ziet er ferm uit, morgen eens reviews zoeken. Wel wat groot, maar kan geen kwaad. En met remote, is handig :-D

ga morgen op Zerocom eens kijken welke kastjes ze nog hebben

THX!
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”