Hey,
We zouden van onze belgacom facturen afwillen en hiervoor is het mogelijk denk ik om een raw copper lijn te nemen bij dommel zelf ipv bij belgacom. Momenteel hebben we daar nog een abonnement lopen. Heeft er iemand enig idee van hoe je dit aanvraagt? Zie niet zo direct iets in mijn control panel, daarmee.
Thx!
Hoe activeer ik raw copper?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik dacht dat je enkel je belgacom abbo moet stopzeggen en dan schakelt dommel je automatisch over ?
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Hoor best maar eens bij dommel. Het zijn zij die de raw copper moeten aanvragen. Zij rekenen hiervoor €50 activatie, en waarschijnlijk nog eens een activatiekost voor uw bestaande abonnement.
En als je van plan bent te verhuizen het komende jaar moet je er niet aan beginnen. Een raw-copper kan je niet verhuizen, dit is permanent gekoppeld aan het adres, je kan dus enkel een nieuwe laten aanvragen door dommel met de gepaarde activatie.
En als je van plan bent te verhuizen het komende jaar moet je er niet aan beginnen. Een raw-copper kan je niet verhuizen, dit is permanent gekoppeld aan het adres, je kan dus enkel een nieuwe laten aanvragen door dommel met de gepaarde activatie.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.