op 26 november komt technieker alles installeren voor bgc : packet telefoon ,internet en tv.
nu is mijn vraag wat is de beste opzegtijd voor telenet? 1 december of is dat te vroeg , indien er iets verkeerd loopt met de installatie .
brief ligt klaar maar ik aarzel voor de opzegdatum in te vullen.
overstap
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Als je de brief nu verstuurt naar Telenet dan krijgen ze hem waarschijnlijk maandag of dinsdag.
Tel daar een maand bij op en je hebt je feitelijke opzegdatum (15 of 16 december gebruiken).
Wil je toch een opzegdatum op je formulier invullen, vul dan de datum van vandaag in.
Ze zullen dan de feitelijke opzegdatum gebruiken.
Mocht iets niet onmiddellijk werken dan heeft Belgacom nog een 2-3 weken om het probleem op te lossen.
Tel daar een maand bij op en je hebt je feitelijke opzegdatum (15 of 16 december gebruiken).
Wil je toch een opzegdatum op je formulier invullen, vul dan de datum van vandaag in.
Ze zullen dan de feitelijke opzegdatum gebruiken.
Mocht iets niet onmiddellijk werken dan heeft Belgacom nog een 2-3 weken om het probleem op te lossen.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Mocht het écht fout lopen kan je aandringen op de noodoplossing van Belgacom : je telefoon laat je doorschakelen naar je GSM en je vraagt een USB stick om te kunnen internetten. Enkel TV zal nada zijn...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
In dat geval gaan ze in tegen hun eigen AV. Ik dacht dat hierin stond dat je één maand op voorhand per aangetekend schrijven moest opzeggen.zaiko2000 schreef:zou het niet veiliger zijn er 15 december op te zetten ?
stel je voor dat ze indien ik er de datum van vandaag opzet alles afsluiten voor 26 november dan ben ik echt gechareld!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti