Geen ADSL2(+) meer mogelijk?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
MichielVA
Starter
Starter

Onlangs is onze oude modem van de 1e generatie overleden. Nu hebben we een bbox. Door de oude modem stonden we nog op gewone ADSL. Ik bel dus naar Belgacom. Technieker aan telefoon zegt ADSL2 en zelfs VDSL zijn mogelijk op onze lijn. Voor VDSL kijk ik de kat uit de boom( €50 betalen ) ik wil gewoon meer snelheid die ik kan halen met de nieuwe modem, lijkt me redelijk niet? Wij hebben internet favourite.

Ik werd dus doorverbonden met de commerciële dienst. Daar krijg ik te horen dat ze ons niet op ADSL2 kunnen (willen) zetten. Heb ik gewoon geen geluk en als ik iemand anders aan de lijn heb, kan het dan wel lukken? Of is de nieuwe politiek van Belgacom dat ze uw gwn op VDSL willen?

Michiel
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Zoveel te beter, toch? Met VDSL2 kan je veel hogere, betere snelheden halen.

Als je te ver van de centrale woont, ga je toch geen profijt kunnen halen uit ADSL2+.

Met VDSL2 haal je sowieso 16,5 Mb en 2 Mb up.

Wees blij dat ze je op VDSL2 willen aansluiten. ;)
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik zou er ook blij om zijn, en zeker voor een upgrade gaan hoor :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Callum_
Plus Member
Plus Member

wees inderdaad blij dat ze u op vdsl2 WILLEN zetten. dat ga je toch niet liggen weigeren en adsl2 in de plaats vragen :roll:
MichielVA
Starter
Starter

Het zou VDSL zijn zonder Belgacomtv (en daar hebben ze nog niet naar gevraagd) dus niet te vroeg victorie kraaien :P.

Het gaat mij vooral om het principe; al jaren zonder zagen klant bij belgacom. En omdat we jaren niet te klagen hadden over de snelheid, en de oude modem gebruiken, zouden we nu geen recht meer hebben op ADSL2? Kom op.
Callum_
Plus Member
Plus Member

Maar versta nu eens dat vdsl2 beter is.. Dan ga je veel meer snelheid hebben. Je moet geen belgacom tv hebben voor vdsl2. Normaal gezien sluiten ze intense zowiezo op vdsl2 aan indien aanwezig. En die bbox wisselen ze gewoon voor een bbox2. Am i missing something?
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Callum_ schreef:Normaal gezien sluiten ze intense zowiezo op vdsl2 aan indien aanwezig.
Dat zou ik niet zo zeker durven zeggen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
MichielVA
Starter
Starter

Wij hebben favourite.En Ik snap heel goed dat VDSL beter is. En dat omruilen, hoe moet ik da zien? Bbox binnen, bbox2 buiten? En hoe zit het dan met die € 50? Ik had verstaan die als activatiekost+bbox2 was? :-D
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

50 euro omvat bbox2 + activatiekosten.
MichielVA
Starter
Starter

Ok. Ik zal een bezoekje brengen aan de belgacomshop volgende week. Bedankt voor de snelle reacties.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”