hoi
2dagen geleden heb ik een 80gb gedownload in een keer. Na dit ben ik naar men telemeter gaan kijken en de pijl staat helemaal in het rood. Nu heb ik deze 2 dagen niets special gedaan buiten wat gesurf op het net, Maar men pijl op men telemeter is nog steeds niet gedaald. Is dit normaal dat het zo lang duurt tegen die pijl echt begint te dalen?
telemeter van turboxl
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
Testme schreef:hoi
2dagen geleden heb ik een 80gb gedownload in een keer. Na dit ben ik naar men telemeter gaan kijken en de pijl staat helemaal in het rood. Nu heb ik deze 2 dagen niets special gedaan buiten wat gesurf op het net, Maar men pijl op men telemeter is nog steeds niet gedaald. Is dit normaal dat het zo lang duurt tegen die pijl echt begint te dalen?
Zolang je verder kan met volle speed,niet te veel van aantrekken.Gas geven zou ik zeggen.
In rood kun je nog op volle speed verder.En krijg je smalband, is dit maar enkele uren in de drukste periodes.
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
De helpdesk bellenTestme schreef:hoi

Zij weten altijd raad.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
jamaar zo niet hé je gaat in de pizza hut toch ook geen 100stukken pizza gaan eten van het buffet als er veel volk zit? Kom dit doen tegen sluitingstijd hé als er niemand meer zit!
offtoppic maar ik kon het niet laten

-
- Forumtroll
Niet te veel naar die meter kijken,doorgaan .
Je valt heus niet zonder brandstof,zoals met de wagen.
Je valt heus niet zonder brandstof,zoals met de wagen.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Pizza buffet is maar tot 14u.q-tec schreef:jamaar zo niet hé je gaat in de pizza hut toch ook geen 100stukken pizza gaan eten van het buffet als er veel volk zit? Kom dit doen tegen sluitingstijd hé als er niemand meer zit!

De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
good luck, hun meter is niet objectief, en telenet weigert cijfers mede te delen, enkel een vage regenboog
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
- Contacteer:
LOL, inderdaad.Trojan schreef:Pizza buffet is maar tot 14u.q-tec schreef:jamaar zo niet hé je gaat in de pizza hut toch ook geen 100stukken pizza gaan eten van het buffet als er veel volk zit? Kom dit doen tegen sluitingstijd hé als er niemand meer zit!
Nadien zijn het rode uren in Pizza hut

-
- Forumtroll
Studenteninternet schreef: LOL, inderdaad.
Nadien zijn het rode uren in Pizza hut
Is het op jullie Kot in de rustige uren nog zo sterk wit

Ook niet gezellig.
Wij hebben dan al lang rust,als onze grote vracht binnen is voor 15 uur,soms nog veel vroeger,en dan zitten jullie nog uren in de file.