Internet op kot (VUB)

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Sup3r
Starter
Starter
Provider

Ik ben een student aan de VUB en zit daar ook op kot.
Je krijgt hier van de VUB zelf een degelijk internet maar dat is gebonden aan restricties dus ik kan daar niet gamen (professioneel) en ben op zoek gegaan naar oplossingen. Via Telenet/belgacom werd er mij altijd een negatief antwoord gegeven ( ivm rijglijnen en groepsverbindingen ) omdat ik op een campus op kot zit en dat er dan extra lijnen enzo zouden moeten worden bijgelegd (wat mij nogal problematisch lijkt..).
Ik kwam terecht bij clearwire maar na meerdere negatieve recensies begin ik dus echt wel te twijfelen..

Weten jullie misschien een oplossing ?

Ben op technisch vlak niet de slimste dus weet er niet ALLES van.

Mvg
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer
Provider

je zou steeds een tunnel kunnen proberen opstellen.
Ok die tunnel tot stand te brengen, moet je natuurlijk weer weten wat er juist geblokkeerd is en wat niet, vrij lastig dus.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sup3r
Starter
Starter
Provider

honda4life schreef:je zou steeds een tunnel kunnen proberen opstellen.
Ok die tunnel tot stand te brengen, moet je natuurlijk weer weten wat er juist geblokkeerd is en wat niet, vrij lastig dus.
Hah.. en hoe kom ik dat te weten?
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Provider

http://www.hotspotshield.com/

Je zou altijd zo iets kunnen proberen, ik waarschuw je echter wel dat als ze willen meekijken wat jij door het lijntje zendt, het ook mogelijk is.
Dus usernames/passwords/keys is steeds een risico zolang je de tunnel zelf niet in beheer hebt :wink:
IP uit de states, misschien te sloom om te gamen, ik weet het niet.