Heb geen permissies om forum te lezen

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
bombas
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Kan mij hier iemand uitleggen waarom ik bijvoorbeeld de topic "Telenet sluit analoog sytematisch af" niet kan openen en ik de mededeling krijg dat ik niet over de nodige permissies beschik om dit forum te lezen???
Moet men hiervoor bij een of ander elite clubke aangesloten zijn?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb de indruk dat het topic weg is? Misschien weten de moderators meer?
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Volgens mij is deze topic verdwenen ...
Ik had die ook gelezen en wilde reageren, maar vind de hele topic niet terug :-(
Soit .... het was sowieso een ongelofelijk verhaal ;)
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat topic is inderdaad verdwenen naar een besloten onderdeel van het forum, maar niet verwijderd!
bombas
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Bedankt Lord voor de toelichting.

Is er dan een geheime vennootschap die zaken bespreekt die niet geschikt zijn voor de oren van een gewone sterveling? :eek:
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Men in Black
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

bombas schreef:Bedankt Lord voor de toelichting.

Is er dan een geheime vennootschap die zaken bespreekt die niet geschikt zijn voor de oren van een gewone sterveling? :eek:
Dat klopt, men noemt hen moderators en site admin's (of 'crew'). Content als in het betreffende topic word maar al te vaak als 'waarheid' beschouwd eens op het een/dit forum staat. Terwijl het vrij duidelijk is dat dat niet zo is of toch alvast niet zo aanstootgevend als de titel aangeeft.

Om verdere flames/offtopc replies te vermijden die dat topic ongetwijfeld zou meebrengen (die geheime vennootschap heeft namelijk ervaring in zulke zaken) word dit binnen de vennootschap besproken wat we ermee doen. Eventueel word de titel aangepast ofzo ?

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ah, ik kreeg al een censuur gevoel...

Nu weet ik niet meer precies wat de inhoud van deze topic is, maar een titel als "Telenet sluit analoog sytematisch af" klopt toch zou ik denken ?

De topic komt toch terug hoop ik?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

SplinterByte schreef:Nu weet ik niet meer precies wat de inhoud van deze topic is, maar een titel als "Telenet sluit analoog sytematisch af" klopt toch zou ik denken ?
Hoe kan je weten of een titel correct is als je de inhoud niet kent ?

In ieder geval, de titel en zelfs beweringen in het topic leken alles behalve correct... maar dat heb je hier wel meer, dus waarom dit topic dan naar MIB moet is me niet duidelijk (zeker niet omdat reeds verschillende mensen een correcte verklaring hadden gegeven voor het probleem).
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@r2504, elke mod heeft zo zijn eigen stijl en sinds kort ben ik terug een pak actiever om zulke zaken in het oog te houden. Voor mij was dat topic erover omdat het hier om een losstaand verhaal ging dat dan nog niet eens bewezen is, maar word omschreven als een algemeen bedrog van Telenet.

Ondertussen staat het topic terug op zijn plaats, maar met een aangepaste titel.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Had er nu in de titel een ? achter gestaan en was het een vraag geweest ipv van een opmerking "van horen zeggen".
Nu was het precies een artikel van in de "Story" of "Dag Allemaal"
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Het gaat dus over deze topic: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=50&t=27405
Mij klinkt dat als een van horen zeggen indianenverhaal. Ik zou er maar geloof aan hechten als de betrokkenen dat zelf zouden komen vertellen. En dan nog.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Zonder mij uit te spreken over de content van het betreffende topic:
SplinterByte schreef:Ah, ik kreeg al een censuur gevoel...
Het is absoluut niet bedoelt als censuur. Wel moet het moderatie team ergens de lijn trekken van wat kan en wat niet kan.
We kunnen moeilijk elk spam bericht laten staan (ondanks een turingtest blijft spam mogelijk mits men effectief gewoon zelf berichten plaatst in het verre oosten). Ook worden over het algemeen de "flame" topics even apart gezet om het kaf van het koren scheiden. Elk "dogfight" laten staan kan misschien leuk zijn voor de amusementsfactor bij derde, maar over het algemeen is dit pure noise. De reden dat wij kiezen voor het "verplaatsen" van topics ipv het in zijn geheel verwijderen is niets meer dan een zelf opgelegde veiligheid. Maar Sasuke heeft dat ondertussen reeds verduidelijkt.

Er wordt gewerkt aan een transparantere structuur om moderatie duidelijker te maken, al is dit nog volledig conceptueel en is er nog een lange weg voor de algemene acceptatie rond is.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”