Weer een vrij downloaden topic
Ik heb FN50 en deze periode (10/9 - 9/10) 190 Gb gedownload. Heb ik het juist gezien ? Betaal ik een shake van 89 euro voor 190 Gb ? Vrij downloaden is toch wel heel gierig bij TN. En ja, de resterende 20 Gb melding heb ik ook al gekregen. Is het niet beter dat ik naar Turbonet overschakel ? Zitten daar niet meer 'grootverbruikers' (schandalige term trouwens voor nog geen 200 Gb) ?
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
kon je dit niet in de andere topic posten?
en normaal zou ge toch met Fibernet een pak meer kunnen downloaden...
Hoe heb je deze 190 gig gedownload? tijdens de rode uren? verdeeld als in 5 gig / dag of 50 gig in 1 x?
en normaal zou ge toch met Fibernet een pak meer kunnen downloaden...
Hoe heb je deze 190 gig gedownload? tijdens de rode uren? verdeeld als in 5 gig / dag of 50 gig in 1 x?
Die topic van 54 blz waar de laatste 5 blz gaan over de wijziging van de algemene voorwaarden ? lol 
190 Gb verspreid over dag/nacht/soms 0/één keer 70Gb. Hoemeer verspreid kan het nog zijn ? Vroeger bij dommel stond mijn pc soms maanden aan één stuk door te downloaden. De meeste maanden zat ik gemakkelijk over de 500 Gb. Hier spreken we over amper 190 Gb
Da's normaal goed voor een week of max 10 dagen.

190 Gb verspreid over dag/nacht/soms 0/één keer 70Gb. Hoemeer verspreid kan het nog zijn ? Vroeger bij dommel stond mijn pc soms maanden aan één stuk door te downloaden. De meeste maanden zat ik gemakkelijk over de 500 Gb. Hier spreken we over amper 190 Gb

AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
cumme schreef:Ik heb FN50 en deze periode (10/9 - 9/10) 190 Gb gedownload. Heb ik het juist gezien ? Betaal ik een shake van 89 euro voor 190 Gb ? Vrij downloaden is toch wel heel gierig bij TN. En ja, de resterende 20 Gb melding heb ik ook al gekregen. Is het niet beter dat ik naar Turbonet overschakel ? Zitten daar niet meer 'grootverbruikers' (schandalige term trouwens voor nog geen 200 Gb) ?
De Turbo's hebben het grootste aantal grootverbruikers,volgens enquete 2 maand geleden.
Trouwens 1 Juli en net ervoor' Fibernet' was de geboorte van de grootverbruikers,Hoe deden ze het daarvoor vb 220GB en meer verbruiken?De Telenetters.
Door 'n handvol grootverbruikers,zoals ze zelf zeggen,zal Telenet nie snel veranderen.
Qua volume verbruik zijn ze er goed op vooruit gegaan.Ik ondervind dat toch.Prijs zou wel lager mogen.
En voor je een product aanschaft,lees eerst goed de algemene voorwaarden,juriedisch kan je daar niets, maar ook niets tegen in brengen.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Als je fibernet nam voor de snelheid en nu ondervindt dat je die snelheid niet kan gebruiken zoals jij het wenstte, dan lijkt het me logisch dat je een goedkoper alternatief zoekt. Turbotnet zou kunnen, ofwel expressnet en cumuleren met een dsl lijn waarbij je de dsl lijn gebruikt voor downloaden en de expressnet als backup of om te surfen / streamen, ... Of helemaal over naar dsl als je op VDSL2 aansluitbaar bent?
Als je zoveel geld over hebt voor je connectie dat je je een fibernet aanschaft, zullen er altijd wel opties genoeg zijn om te bereiken wat je wenst
.
Als je zoveel geld over hebt voor je connectie dat je je een fibernet aanschaft, zullen er altijd wel opties genoeg zijn om te bereiken wat je wenst

Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

VDSL aansluitbaar ja, maar snelheid ? 6 Mb/s is momenteel goed. Misschien FN Business overwegen...
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Waarom een nieuwe topic? Alleen maar omdat de laatste 9% van de topic off-topic is? En de andere 91% dan?
Voorstel voor de mods: topics samenvoegen. Geen slotje, dat is zo saai.
My two cents.
Voorstel voor de mods: topics samenvoegen. Geen slotje, dat is zo saai.

My two cents.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Och, van mij mag er een slotje op. En op dat vrij d/l faq ook, dat eindeloos gezeik over die algemene voorwaarden. Is dat wel on-topic ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Mijn voorstel:
Slotje op vorig topic, er wordt een nieuw topic gestart:
-met in de threadstart een samenvatting van de hoofdpunten van het vorig topic (voor zover dat mogelijk is)
-een template die over te nemen valt om overzichtelijk volume / abonnement / woonplaats / al dan niet smallband in te vullen
-waarschuwing over offtopic, een moderator actief laten moderaten
resultaat: een thread waar overzichtelijk informatie in terug te vinden valt en waar iedereen zijn uniforme bijdrage kan doen
Slotje op vorig topic, er wordt een nieuw topic gestart:
-met in de threadstart een samenvatting van de hoofdpunten van het vorig topic (voor zover dat mogelijk is)
-een template die over te nemen valt om overzichtelijk volume / abonnement / woonplaats / al dan niet smallband in te vullen
-waarschuwing over offtopic, een moderator actief laten moderaten
resultaat: een thread waar overzichtelijk informatie in terug te vinden valt en waar iedereen zijn uniforme bijdrage kan doen
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Mijn voorstel: stoppen met zeveren in de bestaande topic en allemaal een beetje zelfdiscipline, zodat de moderatoren geen werk hebben.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.