cpu temperatuur
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 6 keer
standaard koeler (all in box)
type koelpasta is normaal gezien oke
koelervlak en cpu moeten clean zijn ,geen vinger afdrukken etc (cpu cleaner aangeraden)
het juist aanbrengen van de pasta is dan ook heel belangerijk (lucht bel ,gelijk matig uitstrtijk,en niet onbelangerijk "niet meer dan een filmlaagje")
case koeling is normaal en oke vermoed ik ?
Let vooral dat de koeler vlak en horisontaal gemonteerd wordt.
Indien je deze toepassing reeds kende , denk dan niet dat ik je dom vind hoor.Kan het alleen niet raden.
Hoop dat je er wat aan heb
mvg
David
- Bijlagen
-
- CoreTemp-Scr_load.png
- (34.76 KiB) 629 keer gedownload
-
- CoreTemp-Scr_idle.png
- (34.67 KiB) 629 keer gedownload
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Als ik mijn core i7 eens goed laat stressen (core i7 920 - 12GB ram) dan gaat hij daar nog wel over hoor. Geen zorgen maken dus
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Stressen is iets anders dan idle. Idle zou die tussen de 40 en 50°C moeten draaien. Als ik de mijne stress piekt die tot 90 of soms 100°C, wat eigenlijk niet goed is.
Ik zou toch maar eens nakijken of uw koeler goed zit en eventueel nieuwe koelpasta aanbrengen, en als dat niet helpt een andere cooler.
Coolermaster behoort imho nu ook niet echt nog tot de top coolers meer, er zijn andere merken die pakken beter presteren tegenwoordig.
Ik zou toch maar eens nakijken of uw koeler goed zit en eventueel nieuwe koelpasta aanbrengen, en als dat niet helpt een andere cooler.
Coolermaster behoort imho nu ook niet echt nog tot de top coolers meer, er zijn andere merken die pakken beter presteren tegenwoordig.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Hier is een referentiepunt
http://www.guru3d.com/article/coolermas ... 3-review/5
PS: je bent toch per ongeluk dat plastiekje niet vergeten te verwijderen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
ok dan zijn mijn temperaturen vrij normaal aangezien ik een quad heb.liger schreef:Hier is een referentiepunt
haha nee nee
vergeten vermelden in mijn post dat op het moment vd prtscreen 100% was maar dit kon je ook zien op de afbeelding.Trojan schreef:Stressen is iets anders dan idle. Idle zou die tussen de 40 en 50°C moeten draaien. Als ik de mijne stress piekt die tot 90 of soms 100°C, wat eigenlijk niet goed is.
Op dat moment stond mijn case open, koeler op max rpm en de cpu stond al een uur of 3 op 100%
bij gewoon gebruik is het meestal eind de 40 graden begin de 50 als het binnen ook warm is.