Vraagje over microsim

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

Ik lees al een hele tijd het userbase forum maar heb me nu maar gerigstreerd. Anyways ik heb
een klein vraagje over hoe het zit bij de microsims bij proximus. Dit vraag ik me al een hele tijd af sinds
ik recent een iphone heb besteld. Is het mogelijk om gewoon je pay&go generation op een microsim
te laten zetten en het zelfde nummer te behouden? Geen abonnement dus. Bij mobistar is dit mogelijk denk ik.
Anyways hopelijk weet iemand het :-) bedankt al
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je je sim-kaart ken verknippen en dat dat ook werkt.
Ik raad het je wel niet aan maar kom :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Denk niet dat Proximus daar moeilijk over gaat doen. Is uiteindelijk gewoon een simwissel zoals ze d'er dagelijks honderden doen.
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

Mja verknippen gaat altijd maar daar blijf ik toch maar liever van weg weet je :P
Nog niet echt zo heel veel zin om het bericht op je gsm te krijgen 'sim kaart niet herkend' ofzo.
Maar dankje voor de reactie meon & honda, kzal wel 'ns binnenspringen bij 'n belgacom dealer wanneer
ik de iphone heb en hopelijk doen ze er dan idd niet moeilijk over.
safariman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2010, 02:43

Callum_ schreef:Mja verknippen gaat altijd maar daar blijf ik toch maar liever van weg weet je :P
Nog niet echt zo heel veel zin om het bericht op je gsm te krijgen 'sim kaart niet herkend' ofzo.
Maar dankje voor de reactie meon & honda, kzal wel 'ns binnenspringen bij 'n belgacom dealer wanneer
ik de iphone heb en hopelijk doen ze er dan idd niet moeilijk over.
Moesten ze moeilijk doen, zeg dan deze wijze woorden:
"Waar ligt het dichtstbijzijnde Mobistar Center?"
Ze zullen u wel rap helpen dan, lol.
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

Dat is dus zonder probleem gegaan. Heb het zelf niet eens moeten vragen. Gewoon een iphone gehaald in de saturn, ze scannen het nieuwe micro sim kaartje, voeren het oude simkaart nummer in en je bent overgezet :P
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”