VDSL Beschikbaarheid Limburg (Peer)
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Al meer dan een jaar krijg ik via de tool op de BGC website de melding dat VDSL niet mogelijk is (HD uitzendingen: NEEN, max. TV's: 2)
Ik vraag me af in hoeverre dat dit correct is, aangezien er toch wel Belgacom TV word verkocht bij ons in de buurt (en géén HD, lage snelheid, t.o.v. telenet is toch niet concurrentieel ?). En of er iemand weet waar je kan te weten komen wanneer het dan wél beschikbaar word (if at all)?
Grtz,
Sasuke
Ik vraag me af in hoeverre dat dit correct is, aangezien er toch wel Belgacom TV word verkocht bij ons in de buurt (en géén HD, lage snelheid, t.o.v. telenet is toch niet concurrentieel ?). En of er iemand weet waar je kan te weten komen wanneer het dan wél beschikbaar word (if at all)?
Grtz,
Sasuke
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Zelfde hier maar max één tv! en mijn lijn is 6mbs
In de belgacom winkel weten ze nooit van iets (die krijgen 3maanden voor het vdsl2netwerk echt operationeel word de info door) dus al iedere 3 maand gaan vragen "sorry nog geen info"
maar er zijn hier wel al veel kabels uitgerold in het begin van dit jaar dus ik vermoed dat het hier niet tot 2014 zal duren! (hopelijk)
In de belgacom winkel weten ze nooit van iets (die krijgen 3maanden voor het vdsl2netwerk echt operationeel word de info door) dus al iedere 3 maand gaan vragen "sorry nog geen info"
maar er zijn hier wel al veel kabels uitgerold in het begin van dit jaar dus ik vermoed dat het hier niet tot 2014 zal duren! (hopelijk)
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Hmz peer doet me denken aan mijn vakantie in centerparcs, wat was het internet daar traag _ 1 Mbps in het park (xs4all gebruiken ze als provider, KPN hotspot) 

Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Hier in Rotselaar, Vlaams-Brabant ook een deel nog steeds Belgacom TV onmogelijk
Vakenstraat 18 horeca die dringend Belgacom TV voetbal willen uitzenden

Everything that has a beginning has an end.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
op dit moment is er niets voorzien.Jelly schreef:Hier in Rotselaar, Vlaams-Brabant ook een deel nog steeds Belgacom TV onmogelijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Wat ik dus totaal niet snap want zijn toch een hele hoop huizen die zonder B TV vallen en daaronder nog eens 2 horeca zaken die Voetbal willen aanbieden aan hun clienteel.Zamba schreef:op dit moment is er niets voorzien.Jelly schreef:Hier in Rotselaar, Vlaams-Brabant ook een deel nog steeds Belgacom TV onmogelijk
Everything that has a beginning has an end.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Sjah, de webtool en belgacom-tv check weten me ook te vertellen dat hier geen VDSL(2) beschikbaar is. En 't stikt hier in Bree van de ROP's (maar leeg?)
-
- Pro Member
het is nochtans heel simpel.Jelly schreef:Wat ik dus totaal niet snap want zijn toch een hele hoop huizen die zonder B TV vallen en daaronder nog eens 2 horeca zaken die Voetbal willen aanbieden aan hun clienteel.Zamba schreef:op dit moment is er niets voorzien.Jelly schreef:Hier in Rotselaar, Vlaams-Brabant ook een deel nog steeds Belgacom TV onmogelijk
Als er een planning wordt opgemaakt door BGC, staan sommige vooraan en andere eenmaal achteraan. En als je dan juist achteraan staat, is dat spijtig, maar helaas niet veel aan te doen. Geduldig zijn, dat is alles wat je kan doen.
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Er zijn inderdaad meer dan vijftig ROPs in Bree. En neen, ze zijn niet leeg, integendeel, ze zitten propvol met klanten. Maar niet elke KVD heeft een ROP naast zich staan. Jij zal dus op een KVD zitten die nog steeds rechtstreeks is verbonden met de LEX in Bree.meon schreef:Sjah, de webtool en belgacom-tv check weten me ook te vertellen dat hier geen VDSL(2) beschikbaar is. En 't stikt hier in Bree van de ROP's (maar leeg?)
Hier in Halen zit ik ook nog steeds op VDSL te wachten. Geen idee van wanneer het op de planning staat.
Bij belgacom een 9 Mbit lijntje terwijl ik hiervoor bij dommel een 12 Mbit had. Technisch blijkt alles ok te
zijn (volgens technieker van Belgacom) maar ze weigeren me terug op 12 Mbit te zetten.
Bij belgacom een 9 Mbit lijntje terwijl ik hiervoor bij dommel een 12 Mbit had. Technisch blijkt alles ok te
zijn (volgens technieker van Belgacom) maar ze weigeren me terug op 12 Mbit te zetten.
- quistnix
- Erelid
Heb je BGC TV of enkel internet ?
Mod edit: dubbele post samengevoegd
Planning VDSL2 in Peer voorzien in 2011 Q3.Sasuke schreef:Al meer dan een jaar krijg ik via de tool op de BGC website de melding dat VDSL niet mogelijk is (HD uitzendingen: NEEN, max. TV's: 2)
Grtz,
Sasuke
Mod edit: dubbele post samengevoegd
-
- Pro Member
adsl2+ en belgacom tv (2 sd) is al een aantal jaren beschikbaar in de endepoelstraat te herk-de-stad.OpThaCop schreef:Hoe zit het met Herk-de-Stad (Endepoelstraat)?
Ben al jaren aan het wachten op ADSL2+, VDSL en nu dus VDSL2, maar helaas niets.
VDSL2 is voorzien voor begin 2012.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Kent er iemand de planning voor 02KOR0_00111. Daar staat ook (nog) geen rop naast.
Ik zit nu op minder dan 1.000 meter van de LEX maar de verzwakking is te hoog en de bekabeling zou vervangen moeten worden.
Ik zit op ongeveer 450 meter van 02KOR0_00111.
Alvast bedankt.
Ik zit nu op minder dan 1.000 meter van de LEX maar de verzwakking is te hoog en de bekabeling zou vervangen moeten worden.
Ik zit op ongeveer 450 meter van 02KOR0_00111.
Alvast bedankt.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
VDSL2 is inderdaad in mijn straat beschikbaar maar in het midden van de straat zijn er een 10-tal huizen die net buiten de prijzen vallen. 

Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
iemand nieuws wanneer vdsl beschikbaar is in wingene? (west-vlaanderen)
thx
thx
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 30 keer
Quistnix; zou je me ook uit de nood willen helpen door de planning mee te geven voor Sint-Andries Brugge? Helft van de straat zit reeds op VDSL2, maar hier nog steeds niet (max 6Mbps adsl). Hartelijk bedankt
- Teebee
- Elite Poster
- Bedankt: 40 keer
Hoe weten jullie op welke ROP jullie zitten?
Zou ook wel eens willen weten of vdsl2 hier beschikbaar is, maar heb geen idee welke ROP dat is.
Zou ook wel eens willen weten of vdsl2 hier beschikbaar is, maar heb geen idee welke ROP dat is.
- quistnix
- Erelid
Sorry, ik ken enkel de planning per LEX. Misschien dat iemand anders de planning per KVD kent ? Want, zoals je zelf zegt, is er in Sint-Andries Brugge reeds VDSL2 beschikbaar, maar daarom nog niet op élke KVD. Eerste ROPs staan er zelfs al bijna 6 jaar !Fliz schreef:Quistnix; zou je me ook uit de nood willen helpen door de planning mee te geven voor Sint-Andries Brugge? Helft van de straat zit reeds op VDSL2, maar hier nog steeds niet (max 6Mbps adsl). Hartelijk bedankt
In welk dorp/gemeente/stad woon je ?Teebee schreef:Hoe weten jullie op welke ROP jullie zitten?
Code: Selecteer alles
@Goztow: ik doe echt wel mijn best om posts samen te voegen

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 30 keer
Precies wel een jammere zaak dan dat hier al zo lang VDSL2 mogelijk is maar niet op onze KVD (wat is dat eigenlijk?
).. Je hebt dus ook geen idee wat de normale termijn is aangezien ik nu het gevoel krijg dat wij hier al 6 jaar overtijd zijn 

Beste UB,
Al geruime tijd wacht ik op vdsl2, maar zit op een 9mbit profiel op adsl2+. Ik haal ongeveer 7,7 mbit.
Ik woon in een woonvorm in de Meidoornlaan 22.
5 Jaar geleden toen ik er ging wonen heeft bgc speciaal een lijn getrokken voor mij.
Ik heb de vraag hier al eerder gepost naar de beschikbaarheid van vdsl2.
IN de woonvorm zouden nog mensen op vdsl2 willen worden aangesloten. (Die zitten nu bijEDPnet)
Dus wanneer, a.u.b.?
Al geruime tijd wacht ik op vdsl2, maar zit op een 9mbit profiel op adsl2+. Ik haal ongeveer 7,7 mbit.
Ik woon in een woonvorm in de Meidoornlaan 22.
5 Jaar geleden toen ik er ging wonen heeft bgc speciaal een lijn getrokken voor mij.
Ik heb de vraag hier al eerder gepost naar de beschikbaarheid van vdsl2.
IN de woonvorm zouden nog mensen op vdsl2 willen worden aangesloten. (Die zitten nu bijEDPnet)
Dus wanneer, a.u.b.?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik vraag me af wanneer er vdsl2 komt in Godsheide (dorp in Hasselt),
ik dacht dat ze vdsl2 hadden aan de andere kant van het kanaal (Godsheide centrum) maar nog altijd niet tegen de kant van Bokrijk (waar ik woon).
Als ik een aantal adressen ingeef bij die tool op de belgacom website dan is het net alsof het een driehoek is waar nog geen vdsl2 beschikbaar is.
ik dacht dat ze vdsl2 hadden aan de andere kant van het kanaal (Godsheide centrum) maar nog altijd niet tegen de kant van Bokrijk (waar ik woon).
Als ik een aantal adressen ingeef bij die tool op de belgacom website dan is het net alsof het een driehoek is waar nog geen vdsl2 beschikbaar is.

- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
In Hechtel is VDSL2 toch al sinds 1 juni beschikbaar.Sasuke schreef:Ik vermoed dat die planning dan ondertussen veranderd is ...quistnix schreef: Planning VDSL2 in Peer voorzien in 2011 Q3.
-Eric-