Informaticastudent Yeri Tiete heeft zijn omstreden website iRail weer online geplaatst. Dankzij deze routeplanner kunnen treinreizigers met hun iPhone de dienstregeling van de NMBS raadplegen. Een doorn in het oog van de spoorwegmaatschappij, die de student ervan beschuldigt dat hij de auteursrechten schendt.
Bron: DSO
Zie ook deze topic.
iRail is weer online
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Een brief die kan tellen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik ben blij dat hij zich niet omver laat walsen door de nmbs. We zullen eens zien hoe ze daarop gaan reageren.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Goed weerwerk!Trojan schreef:Ik ben blij dat hij zich niet omver laat walsen door de nmbs. We zullen eens zien hoe ze daarop gaan reageren.
Ik sluit me hier bij aan!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Dit is zeker een goede zet.
Het zal er toe bijdragen dat de vastgeroeste publieke dienstverlening zich realiseert dat we niet meer in de vorige eeuw leven.
Meer dan tijd dat bij uitbreiding de hele overheid evolueert.
Het zal er toe bijdragen dat de vastgeroeste publieke dienstverlening zich realiseert dat we niet meer in de vorige eeuw leven.
Meer dan tijd dat bij uitbreiding de hele overheid evolueert.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Hoewel ik het initiatief steun, vraag ik me af in welke mate Yeri zich ervan bewust is in welke waanzin hij zich gestort heeft.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
"waanzin"
Hij heeft een advocatenkantoor onder de arm genomen, ik denk dat hij zich wel bewust is wat de gevolgen kunnen zijn indien het zou uitdraaien op een proces.
Ik hoop dan ook van harte dat yeri wint, en liefst nog een serieuze (morele) schadeverdoeding krijgt vanwege de achterlijke/oneerlijke praktijken en intimidatie van de nmbs.
Hij heeft een advocatenkantoor onder de arm genomen, ik denk dat hij zich wel bewust is wat de gevolgen kunnen zijn indien het zou uitdraaien op een proces.
Ik hoop dan ook van harte dat yeri wint, en liefst nog een serieuze (morele) schadeverdoeding krijgt vanwege de achterlijke/oneerlijke praktijken en intimidatie van de nmbs.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
True. De NMBS en de 'Staat' zullen wel iets vinden...Goztow schreef:Hoewel ik het initiatief steun, vraag ik me af in welke mate Yeri zich ervan bewust is in welke waanzin hij zich gestort heeft.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
't zou mij niet verwonderen dat die mannen zich spontaan gemeld hebben .Trojan schreef:Hij heeft een advocatenkantoor onder de arm genomen
Het is nu niet bepaald het soort advocatenkantoor dat je als student/privépersoon onder de arm neemt.