msn

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
nora

hallo ik kan me niet aanmelden er komt iederskeer je kan je niet aanmelden is niet gelmukt omdat de aanmeldingsnaam niet bestaat of w8woord onjuist is maar die is wel juist mijn vriendinnen hebben ook geprobeert en het blijft steeds fout !!!! ik heb al geprobeert
om me aant te melden met hotmail maar het gaat ook niet mijn paspoort is nog geldig dus ik weet niet wat er aan is !!!!!
Yoko
Member
Member

Ik vrees dat iemand je adres gekraakt heeft ...
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Kan je aub leestekens gebruiken in het vervolg, dit maakt het geheel leesbaarder, dank u.

Ik denk dat je best eens probeert om met je secret question een ander password in te stellen, en dan nog eens probeert.

Wat bedoel je juist met "mijn vriendinnen hebben ook geprobeert en het blijft steeds fout"

hebben zij op hun pc met jou naam/pass geprobeerd of heb jij op jouw pc met hun name/pass geprobeerd?

Probeer jou name/pass ook eens op een andere pc
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat met die secret question werkt natuurlijk enkel als je een @hotmail-passport hebt.

Voor alle andere situaties kan je met https://memberservices.passport.net/pps ... 3&cbid=486 proberen je wachtwoord terug te resetten.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik zou zeggen: véél meer informatie:

1. heeft het al gewerkt op die pc?
2. welke msn versie?
3. welk os?
4. firewalls aanwezig? actief?
5. al getest op andere pc's?
6. al getest opdezelfde pc met andere accounts?

Met antwoorden op die vragen,zouden we je toch een ferme duw dichter naar de oplossing moeten kunnen brengen. Op deze manier is het puur giswerk.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”