Mobistar One Office Full Pack opzeggen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
iBram
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2010, 20:19

Wij zijn een aantal maanden geleden overgestapt van EDPnet naar het all-in-one pakket voor KMO's van Mobistar (internet+telefonie). Ondertussen hebben wij ervaren dat de internet-oplossing (adsl) van Mobistar van zeer povere kwaliteit is. Met EDPnet waren wij een vrij snelle (3Mbit) en stabiele lijn gewend voor ADSL, maar met Mobistar hebben wij ondertussen al een paar dagen geen internet gehad, of dagen met een snelheid die amper boven 0.5 Mbit uitkwam. Ik heb al meermaals gebeld naar Mobistar, maar telkens na 20 minuten opgehangen omdat ik constant de wachtlijn te horen kreeg.

Het spreekt voor zich dat deze situatie niet echt meer van deze tijd is, daarom overwegen wij ernstig dit abonnement op te zeggen. Eén probleem echter, wij hebben een contract getekend voor 3 jaar (niet slim, dat weet ik), maar ik vroeg mij af of ik op één of andere manier toch aan dit abonnement kan ontkomen. De kwaliteit is immers ondermaats en met een 4-tal personen die dagelijks internet gebruiken/nodig hebben is dit geen manier van werken.

Tips welkom!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is een speer spijtige situatie. Als Mobistar weigert iets te doen aan jouw problemen, zou ik de Ombudsman voor Telecom zo vlug mogelijk contacteren.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”