Scarlet Internet + Telefoon

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
deepke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2007, 19:18
Bedankt: 1 keer

Hallo,

Wij hebben al enkele weken problemen met de telefoon van Scarlet.
We kunnen geen binnenkomende oproepen ontvangen.
Als we nu de telefoon zouden opzeggen laten ze ons dan staan op VDSL2 ?
Iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt,

Martijn
Remedy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:53

Heb je al eens contact proberen op te nemen met Scarlet? Geen binnenkomende oproepen kunnen ontvangen heeft in 9 van de 10 gevallen te maken met uw nummer dat nog niet geporteerd is van uw vorige provider naar Scarlet.
Nick
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 maa 2010, 08:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik had ook problemen met inkomende oproepen nadat ze mijn router vervangen hadden naar het nieuwe type.
Lees hier: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 31&start=0
En als je het lezen over wilt slaan, wanneer puntje bij paaltje kwam lag het aan een nieuwe maar defecte router!
Na deze te vervangen werkte alles perfect. Alleen spijtig dat al die miserie erbij moest komen, en ik daardoor nu overgestapt ben.
deepke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jun 2007, 19:18
Bedankt: 1 keer

Hallo,

Bedankt voor de reacties.
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met scarlet.
Ze zijn zelfs de modem komen vervangen en het probleem blijft. Ik denk dat het niks te maken heeft met de nummeroverdracht want als ik de modem reboot dan gaat het weer voor een uur of twee.

Martijn
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”