Gezocht : Joomla guru

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Read me first
Voor we aan de site begonnen hebben we uren doorgebracht met mooie joomla themes van sites die we regelmatig bezoeken. Ook via diverse Joomla theme sites zijn wij tot de conclusie gekomen dat de strakke layout en de simpelheid van JSN Epic - dezelfde template als userbase gebruikt - ook het beste voor onze site zou werken. Hierop hebben we iemand uit de crew van UB aangesproken met de vraag of wij dit ook mochten gebruiken. Deze persoon had hier geen enkel probleem mee daar Joomla volledig opensource is, en het gebruikte template ook. De persoon in kwestie is zelfs zo vriendelijk geweest om ons de naam en URL waar we de template konden vinden door te geven (waarvoor dank!!!). Graag had ik dan ook enkel ontopic commentaar gehad en niet de commentaar van "jij hebt de layout van UB gestolen". Merci ;-)
Beste,

Momenteel heb ik mij gestort op een project rond studenten, echter heb ik weinig kaas gegeten betreffende de installatie van de diverse zaken in Joomla. Hierdoor zoek ik een doorwinterde Joomlagebruiker die 3 joomlaconcepten wilt helpen uitbereiden. Voor alle sites is er reeds een domeinnaam en webruimte op eigen servers voorzien. Mochten er dus bvb rechten verkeerd staan, of meer webruimte nodig, dan is dit direct opgelost.

Het is de bedoeling dat alle sites dezelfde layout krijgen, zoals deze nu staat op www.studentenclub.info (layout : JSN_Epic - http://www.joomlashine.com/index.php?op ... 1&Itemid=2). Er is een mogelijkheid dat er later nog een

Project 1 : www.studentencodex.info
De codex, een liederenboek dus, volledig
online. Ik heb dit reeds een tijd geleden gemaakt (2/3 jaar terug, toen ik nog de site sc-regent.be maakte -
zie http://www.sc-regent.be/codex.php?pagina=liederen). Natuurlijk
kan ik gewoon de layout overnemen hiervan, en de HTML output gebruiken, doch dit lijkt mij niet handig aangezien wij willen dat alle sites
qua uiterlijk lijken op elkaar.

1. Diverse categorieën - zie http://www.sc-regent.be/codex.php?pagina=liederen
2. Titel op alfabetische volgorde rangschikken, of per beginletter van de titel - zie http://www.sc-regent.be/codex.php?pagin ... ren&type=3
3. Auteur op alfabetische volgorde rangschikken, of per beginletter van de auteur
4. Zoeken op auteur of titel
5. Per lied (bvb http://www.sc-regent.be/codex.php?pagin ... 1&lied=126) zou ik behalve de tekst en auteur ook graag een
mp3/wav-linkje zetten (niet embedded, gewoon ter download) en wat extra uitleg.

Project 2 : www.studentenclub.info
Opsomming van de diverse studentenclubs in de Belgische steden. Gebruikers kunnen zichzelf registreren en als club een profiel aanmaken. Hier kunnen ze dan bvb foto's van diverse activiteiten uploaden, alsook hun kalender openbaar maken naar de mensen. Een verbeterde versie van www.studentenclub.be in het kort (deze site is helaas niet meer up-to-date, alsook naar layout ver van mooi)

Project 3 : www.stugent.info - www.gentsestudent.be
Project specifiek naar de Gentse studenten. Hier zien wij meer een algemene community site op : iedereen die zich registreert heeft dus zijn eigen profiel (alla facebook). De site steunt voornamelijk op het achterliggende forum en de activiteitenkalender binnen Gent om dit communitygevoel te geven. Hier is reeds een deel van gemaakt, en kan je vinden op www.studentenclub.info. Echter zouden we hier wel nog delen aan willen veranderen

Concreet zijn wij op zoek naar 1 of 2 personen (die onderling kunnen samenwerken) die ons willen helpen om bovenstaande ideeën naar realiteit te brengen. Dit hoeft uiteraard niet gratis : er is een budget voorzien van €150 voor de 3 projecten samen, €50 per project dus. Als einddatum voorzien wij 6 juni 2010. De betaling gebeurd in 2 delen : een deel op 15 april 2010 (75 euro) als bepaalde zaken reeds zijn afgewerkt, en een laatste deel (75 euro) bij oplevering van de site. Wij begrijpen dat dit een erg laag budget is, wij zoeken dus eerder hobbyisten dan bedrijven die 24/24 met Joomla werken.

Ik begrijp dat deze opsomming vrij sumier is, doch wij willen nog niet teveel vrijgeven mbt onze ideeën. Mochten er nog vragen zijn, dan kan u mij steeds bereiken via PM op dit forum of via kris AT derocker DOT name.

Alvast bedankt!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Even met iedereen samen gezeten en tot de conclusie gekomen dat €150 de drempel zou zijn om deze zaak in orde te kunnen maken. Bij deze zouden wij dus de prijs willen veranderen naar overeen te komen.

Geïnteresseerden mogen zich dus nog steeds melden :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”